جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از زبان وزیر ارتباطات

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران امروز یکی از فراوری کنندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات هستند که امروز ابزارشان متفاوت شده، روزی با روزنامه سر و کار داشتند اما امروز فضای مجازی است.

جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از زبان وزیر ارتباطات

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه دولت با بیان مطلب فوق بیان کرد: دولت در گذشته برای حمایت از خبرنگاران مصوباتی داشت، امروز هم ما پیشنهاد دادیم به خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می نمایند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است اینترنت رایگان داده گردد که رئیس جمهوری نیز با این پیشنهاد موافقت کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرف یکی دو روز آینده سایت ثبت نام باز خواهد شد، گفت: خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می نمایند می توانند ثبت نام نمایند. با وزارت ارشاد باید هماهنگی لازم صورت گیرد و لیست خبرنگاران باید معین گردد.

جهرمی همچنین در مورد خریداری گذرنامه برای ریجستری تلفن های همراه، گفت: فعالیت های که رو به سمت دور زدن قانون می آورد یک مفهوم درون خود دارد و آن این است که روال فعلی اشکالاتی را وارد دارد.

وی اضافه نمود: وارد نماینده ای که می تواند گوشی را وارد کند و عوارض حداقلی هم می دهد دلیل ندارد که بخواهد چنین شیوه ای را استفاده کند و هزینه ای را برای خودش و مصرف نماینده ایجاد کند.

وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی دچار اختلال است که همین امر باعث این اتفاقات می گردد.

جهرمی در انتها اعلام کرد: وقتی قانون اصلی دچار مشکل است مجبوریم محدودیت های بیشتری اعمال کنیم که در نهایت مردم را اذیت می نماید.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36318

به "جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از زبان وزیر ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از زبان وزیر ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید