اعلام تاریخ برگزاری اولین بازی رسمی در استادیوم جدید تاتنهام

به گزارش مجله سرگرمی، زمان برگزاری اولین بازی رسمی در استادیوم جدید تاتنهام معین شد.

اعلام تاریخ برگزاری اولین بازی رسمی در استادیوم جدید تاتنهام

به گزارش خبرنگاران، استادیوم جدید باشگاه تاتنهام در حالی در آستانه افتتاح شدن است که پیش از این قرار بود در ماه سپتامبر 2018 (شهریور و مهر) افتتاح گردد، اما تأخیر به وجود آمده در برنامه از پیش معین شده، سبب شد تا تاریخ افتتاح آن به تعویق بیفتد. اکنون باشگاه تاتنهام خبر می دهد که اولین بازی رسمی در استادیوم وایت هارت لِین در هفته اول ماه آوریل برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت رسمی باشگاه تاتنهام، در صورتی که تیم فوتبال برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد در دور ششم از مسابقات جام حذفی انگلیس پیروز به شکست میلوال گردد، اسپرزها در اولین بازی خود در استادیوم جدیدشان در تاریخ 3 آوریل (14 فروردین 98) در رقابت های لیگ برتر انگلیس پذیرای کریستال پالاس خواهند بود و در تاریخ 23 یا 24 آوریل (3 یا 4 اردیبهشت 98) از برایتون میزبانی می نمایند.

در صورتی هم که برایتون مغلوب میلوال گردد، یاران جهانبخش در تاریخ 6 یا 7 آوریل (17 و 18 فروردین) اولین دیدار رسمی را با اسپرزها در استادیوم جدید تاتنهام برگزار خواهند کرد و بازی تاتنهام و کریستال پالاس هم به تاریخ 23 و 24 آوریل (3 یا 4 اردیبهشت 98) موکول خواهد شد.

باشگاه تاتنهام برای انجام این بازی ها با مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر انگلیس و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) همکاری نزدیکی دارد و میخواهد این اطمینان را به یوفا بدهد که شرایط لازم برای میزبانی از بازی خانگی خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم جدیدش را دارد.

استادیوم وایت هارت لین جدید 62 هزار و 62 نفر گنجایش دارد و در همان محل قبلی این استادیوم ساخته شده است. ساخت این استادیوم 750 میلیون پوند برای این باشگاه انگلیسی هزینه در بر داشته است.

در حال حاضر تاتنهام بازی های خانگی اش در رقابت های مختلف را در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار می نماید.

https://bestcanadatours.com: با مجری سفر به کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15148

به "اعلام تاریخ برگزاری اولین بازی رسمی در استادیوم جدید تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تاریخ برگزاری اولین بازی رسمی در استادیوم جدید تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید