سرمربی تاتنهام: شرایط عادلانه نیست

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال تاتنهام، گفت: اینکه ما در آستانه حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهرآوردن لندن برابر وستهام به میدان برویم و از سوی دیگر تیم آژاکس استراحت داشته باشد، عادلانه نیست.

سرمربی تاتنهام: شرایط عادلانه نیست

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رویترز روز آدینه نوشت: آژاکس طبق برنامه قرار بود 2 روز پیش از بازی رفت مقابل تاتنهام، در لیگ برتر هلند به مصاف دی گرافشاپ برود، اما با راهیابی تیم شگفتی ساز آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، فدراسیون فوتبال هلند بر آن شد تا تمامی رقابت های این هفته هلند را به 15 ماه مه موکول کند.

با این اوصاف، بازیکنان آژاکس برای رویارویی با تاتنهام انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا به اندازه کافی استراحت می نمایند.

در این بین، مائوریسو پوچتینو سرمربی تاتنهام گفت: درست است که لیگ برتر و برگزار نمایندگان جام حذفی به ما برای آمادگی برای بازی نیمه نهایی یاری نموده اند، اما واضح است که لیگ برتر انگلیس با لیگ برتر هلند تفاوت زیادی دارد؛ در حقیقت فوتبال اروپا با فوتبال انگلیس فرق می نماید.

وی ادامه داد: واقعیت این است که آنها زمان بیشتری برای آماده شدن و اجتناب از ریسک کردن در اختیار دارند؛ زمانی که شما شنبه و سه شنبه بازی دارید و دیدار روز شنبه شما چیزی فراتر از یک بازی معمولی به نام شهرآورد است، مسلما تمرکز و کوشش دوچندانی را می طلبد و در نتیجه شما به مشکل بر خواهید خورد.

مرد آرژانتینی اضافه کرد: اما این گله نیست؛ حقیقت این است که این موضوع عادلانه نیست. حتی اگر این موضوع برعکس بود و ما فرصت بیشتری برای آمادگی نسبت به آژاکس داشتیم باز هم ناعادلانه بود.

تاتنهام در صدد است تا رکورد 100 درصد پیروزی را در استادیوم تازه تاسیس خود حفظ کند و پوچتینو نیز تمرکز خود را بر جبران سه امتیاز از دست رفته مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر جزیره معطوف نموده است.

نتیجه آن بازی تقریبا برای آنها به معنای رسیدن به جمع چهار تیم بالایی جدول رده بندی با توجه به ناکام ماندن بالانشینان بود؛ تیم تحت راهنمایی پوچتینو هم اکنون با 3 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی و چهار امتیاز بیشتر از آرسنال در رده سوم جدول جای داشته و نبرد آنها برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان ادامه دارد.

ورزشی**3991**3783**

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20979

به "سرمربی تاتنهام: شرایط عادلانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تاتنهام: شرایط عادلانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید