شکایت اینتر از رئیس سازمان لیگ اسپانیا، مقابله به مثل نراتزوری در پاسخ به شکایت رئال مادرید

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه اینترمیلان از رئیس سازمان لیگ اسپانیا به خاطر اظهارات اخیرش درباره شیوه خرید بازیکن توسط این باشگاه ایتالیایی شکایت می نماید.

شکایت اینتر از رئیس سازمان لیگ اسپانیا، مقابله به مثل نراتزوری در پاسخ به شکایت رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر اعلام نمود که از خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا شکایت می نماید. تباس اخیراً در واکنش به کوشش اینتر برای خرید لوکا مودریچ به شیوه طعنه آمیز گفته بود که نراتزوری پول ندارد اما به بازیکنان مورد نظرش کوهی از پول پیشنهاد می نماید.

تباس با زیر سؤال بردن بودجه ای که اینتر برای جذب مودریچ از رئال مادرید در نظر گرفته بود، به نوعی این باشگاه را به دور زدن قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا متهم کرد.

اظهارات تباس با واکنش سازمان لیگ ایتالیا روبرو شد و این سازمان با انتشار بیانیه ای پاسخ رئیس لیگ اسپانیا را داد. این سازمان اتهامات تباس را بی اساس خواند و اعلام نمود؛ اظهارات وی باعث خدشه دار شدن وجهه دو باشگاه ایتالیایی (اینتر و یونتوس) گردیده است. همچنین ایتالیایی ها تاکید کردند نمی توانند به سادگی از کنار اتهامات تباس بگذرند.

در پی موضعگیری سازمان لیگ ایتالیا، باشگاه اینتر نیز به نوبه خود به حرف های رئیس سازمان لیگ اسپانیا پاسخ داده و اعلام نموده که از او شکایت می نماید. این باشگاه در بیانیه ای کوتاهی که در سایت اینترنتی اش قرار گرفته، نوشته است: باشگاه اینترمیلان اعلام می نماید علیه آقای خاویر تباس به خاطر اظهاراتش در حضور اصحاب رسانه، شکایت می نماید.

به نظر می رسد که شکایت اینتر از تباس نوعی مقابله به مثل با شکایت باشگاه رئال مادرید از نراتزوری به خاطر مذاکره مستقیم با مودریچ باشد تا بلکه این اتفاق منجر گردد دو باشگاه از پیگیری شکایات شان منصرف شوند.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 807

به "شکایت اینتر از رئیس سازمان لیگ اسپانیا، مقابله به مثل نراتزوری در پاسخ به شکایت رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت اینتر از رئیس سازمان لیگ اسپانیا، مقابله به مثل نراتزوری در پاسخ به شکایت رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید