اعتراف امری به خوش شانسی آرسنال برای پیروزی مقابل کاردیف

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال آرسنال می گوید که شاگردانش با وجود کسب پیروزی خانگی مقابل کاردیف، بی عیب و نقص نبوده اند.

اعتراف امری به خوش شانسی آرسنال برای پیروزی مقابل کاردیف

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در نشست خبری پس از برد 2 بر یک آرسنال مقابل کاردیف در استادیوم امارات که چهاردهمین برد توپچی ها در 24 هفته سپری شده از این فصل لیگ برتر انلگلیس بود، به خبرنگاران گفتک در نیمه اول اگر یک تیم شایسته گلزنی بود، قطعاً آن تیم کاردیف بود. به همین دلیل بین دو نیمه در رختکن با بازیکنانم صحبت کردم. به نظر من با توجه به موقعیت هایی که ما در نیمه اول به کاردیف دادیم، اینکه بازی با تساوی بدون گل به انتها رسید، برای ما نتیجه بسیار خوبی بود.

امری اضافه نمود: در نیمه دوم اما ما فرصت تغییر جریان بازی را به دست آوردیم اما این کار آسانی نبود چرا که در نقاط مختلف زمین نبردهای تک به تک در گرفته بود و در این شرایط پیدا کردن فضا کار آسانی نیست. کاردیف اما خسته شده بود و ما با صبر و حوصله ای که به خرج دادیم، به گل رسیدیم.

سرمربی اسپانیایی توپچی ها در ادامه از محتمل بودن پیوستن دنیس سوارس هافبک بارسلونا به آرسنال اطلاع داد. گفته می گردد که سوارس به صورت قرضی با بند خرید قطعی در ازای 18 میلیون پوند به آرسنال می پیوندد.

او در این خصوص عنوان نمود: اگر بازیکنی بتواند به ما یاری کند، به ما ملحق خواهد شد. من روی بازی تمرکز داشتم و درباره جابجایی با کسی صحبت نکرده ام. تا جایی که من می دانم تیم ما به بال های جدید احتیاج دارد و سوارس هم من او را می شناسم، این توانایی بازی به عنوان بال را دارد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11510

به "اعتراف امری به خوش شانسی آرسنال برای پیروزی مقابل کاردیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف امری به خوش شانسی آرسنال برای پیروزی مقابل کاردیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید