ابزار هنر نقش مهمی در کنترل و مهار آسیب های اجتماعی دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اسدالله درویش امیری شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استان زنجان، با تبریک عید غدیر، اضافه کرد: غدیر یکی از وقایع به یادماندنی و تکرار نشدنی دنیای اسلام است و فلسفه این روز به خوبی در جامعه بازگو و تبیین گردد.

ابزار هنر نقش مهمی در کنترل و مهار آسیب های اجتماعی دارد

وی با بیان اینکه از فلسفه قربان و غدیر سبک زندگی و چگونه زیستن را آموخت، ادامه داد: باید کوشش کنیم آنچه در غدیر رخ داده به شکل صحیحی و جامع در جامعه تبیین گردد.

درویش امیری با بیان اینکه هنر با تاریخ و تمدن کهن ایران گره خورده است و زیربنای آن بومی است، گفت: جامعه ایران، جامعه متمدن و دارای فرهنگ و هنرغنی است که همواره در راستای تحقق مفاهیم و اهداف خود از زبان هنر استفاده نموده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه هنرمندان نقش مهمی در توسعه و تعالی جامعه دارند، استفاده از زبان هنر را در راستای توسعه بسیار مهم و موثر مطرح نمود و ادامه داد: صیانت از هنر و هنرمندان صیانت از بخشی از تاریخ سراسر افتخار ملت ایران است و در صیانت از این تاریخ باید هنرمندان پیشتاز تر از سایرین باشند.

درویش امیری با بیان اینکه هنر و هنرمندان سرمایه های جامعه هستند و جوامع بشری برای تحقق اهداف خود از زبان هنر برای انتقال فرهنگ ها و مفاهیم خود استفاده می نمایند، گفت: هنرمندان به عنوان سرمایه فرهنگی و اجتماعی نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند که باید هم جامعه هنری و هنرمندان و مردم ایران و مسئولان از صندلی هنر و ارزش های آن صیانت نمایند.

استاندار زنجان با بیان اینکه جامعه امروز گرفتار آسیب های اجتماعی است، گفت: ابزار هنر نقش مهمی درکنترل و مهار آسیب های اجتماعی دارد. درویش امیری اضافه نمود: آسیب های اجتماعی امروز باعث بروز چالش های مختلف در جامعه گردیده است که باز کردن فضا برای هنر می تواند به کنترل و مهار این آسیب ها کمک کند.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1926

به "ابزار هنر نقش مهمی در کنترل و مهار آسیب های اجتماعی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار هنر نقش مهمی در کنترل و مهار آسیب های اجتماعی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید