یک چهارم نهایی لیگ اروپا پیروزی آرسنال مقابل ناپولی در شب کامبک ژرمن ها، برد چلسی با تقلب از پپ و پوچ و صعود مقتدرانه خفاش ها

به گزارش مجله سرگرمی، دیدار های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه، برگزار گردید .

یک چهارم نهایی لیگ اروپا پیروزی آرسنال مقابل ناپولی در شب کامبک ژرمن ها، برد چلسی با تقلب از پپ و پوچ و صعود مقتدرانه خفاش ها

به گزارش ، دیدار های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه، برگزار گردید و چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی تعیین شدند.

در مهمترین مسابقه این مرحله، تیم ناپولی در استادیوم سن پائولوی شهر ناپل میزبان آرسنال بود که با یک گل بازنده شد. تک گل این مسابقه را الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی توپچی ها در دقیقه 36 و روی یک ضربه آزاد تقریبا راه دور به شکلی زیبا به ثمر رساند.

با توجه به اینکه دیدار رفت دو تیم در لندن با پیروزی دو بر صفر آرسنال به سرانجام رسیده بود، شاگردان امری با پیروزی سه بر صفر در مجموع دو مسابقه، راهی مرحله بعد شدند. با حذف شاگردان آنچلوتی، تنها نماینده باقی مانده ایتالیا از رقابت های اروپایی هم حذف شد و مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، بدون نماینده های کشور ایتالیا برگزار می گردد.

در دیگر مسابقه مهم، تیم چلسی در استادیوم استمفوردبریج شهر لندن میزبان تیم اسلاویا پراگ بود که نتیجه بازی دیشب منچسترسیتی و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کردند و در مسابقه ای پرگل و جذاب، آبی های لندن با نتیجه چهار بر سه به پیروزی دست یافتند. شاگردان ساری که در بازی رفت در کشور جمهوری چک نیز یک بر صفر برنده شده بودند، با پیروزی پنج بر سه در مجموع دو مسابقه راهی مرحله بعد شدند تا از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ اروپا، دو تیم از انگلیس حضور داشته باشند؛ دقیقا مانند لیگ قهرمانان اروپا که دو تیم لیورپول و تاتنهام به نیمه نهایی رسیدند.

در این مسابقه تیم میزبان در 17 دقیقه ابتدایی مسابقه سه گل زد و پدرو در دقیقه پنج، دلی (گل به خودی) دقیقه 9 و ژیرو دقیقه 17 این سه گل را زدند. سپس توماس سوچک دقیقه 26 یکی از گل ها را برای اسلاویا جبران کرد و یک دقیقه بعد باز هم پدرو گلزنی کرد و نتیجه را چهار بر یک کرد. در نیمه دوم اسلاویا پراگ دو گل دیگر توسط پتر شوچیک در دقایق 51 و 54 به ثمر رساند تا سنگینی شکست کم گردد و این مسابقه مانند بازی دیشب منچسترسیتی و تاتنهام با نتیجه چهار بر سه به سرانجام رسید.

در دیگر مسابقه، تیم اینتراخت فرانکفورت آلمان میزبان بنفیکای پرتغال بود که با دو گل به پیروزی رسید. بازی رفت دو تیم با درخشش و هت تریک ژائو فلیکس پدیده 19 ساله این روز های فوتبال پرتغال، با نتیجه چهار بر دو به سود بنفیکا به سرانجام رسیده و با نتیجه بازی امشب، این دو تیم در مجموع دو مسابقه چهار بر چهار مساوی کردند، اما تیم اینتراخت با دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، صعود کرد. فلیپ کاستیچ دقیقه 36 و سباستین روده دقیقه 67 گل های تیم آلمانی را در این مسابقه زدند تا ژرمن ها در نیمه نهایی رقابت های اروپایی سال جاری، بدون نماینده نباشند.

همچنین تیم والنسیا پیروز شد در استادیوم مستایا با دو گل از سد مهمانش ویارئال عبور کند و با توجه به پیروزی سه بر یک در بازی رفت و در استادیوم سرامیکا، در مجموع دو بازی در یک نبرد تمام اسپانیایی با نتیجه پنج بر یک به پیروزی دست یافت و صعود کرد. تونی لاتو دقیقه 13 و دنیل پارخو دقیقه 54 گل های خفاش ها را در این مسابقه به ثمر رساندند.

به این ترتیب با سرانجام مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، چهار تیم آرسنال، چلسی، اینتراخت فرانکفورت و والنسیا جواز حضور در نیمه نهایی را گرفتند. در نیمه نهایی ، آرسنال و والنسیا به مصاف هم می روند و اینتراخت فرانفورت رو در روی چلسی قرار می گیرد.

صعود تاتنهام در نبرد تاریخی و دراماتیک انگلیسی ها / لیورپول اژد ها را به آتش کشید

پیروزی آرسنال مقابل ناپولی و هت تریک جانشین رونالدو در پرتغال/خفاش ها فاتح جنگ داخلی اسپانیا در شب برد چلسی

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20085

به "یک چهارم نهایی لیگ اروپا پیروزی آرسنال مقابل ناپولی در شب کامبک ژرمن ها، برد چلسی با تقلب از پپ و پوچ و صعود مقتدرانه خفاش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک چهارم نهایی لیگ اروپا پیروزی آرسنال مقابل ناپولی در شب کامبک ژرمن ها، برد چلسی با تقلب از پپ و پوچ و صعود مقتدرانه خفاش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید