پیشنهاد یک بازیگر به رئیس جمهور منتخب

به گزارش مجله سرگرمی، یک بازیگر پیشنهاد داد: رئیس جمهور منتخب اقدام به تشکیل شورای عالی فرهنگ و هنر با حضور نخبگان و فرهیختگان عرصه هنر نماید.

پیشنهاد یک بازیگر به رئیس جمهور منتخب

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، هوشنگ توکلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به مناسبت انتخاب رئیس جمهور تازه و منظره آینده مدیریت فرهنگ به وسیله دولت تازه به خبرنگار کیهان گفت: انتظار ما از رئیس جمهور منتخب این است که حداقل، کسانی که دغدغه مردم و انقلاب و انگیزه مبارزه با فساد و خرابی ها را دارند روی کار آورده شوند، این ها کسانی هستند که می دانند باید موضوع فرهنگ و هنر را جدی گرفت و اگر اصلاحی قرار است در کشور انجام گردد مجری آن فرهنگی است.

کارگردان سریال شهید مدرس بعلاوه پیشنهاد داد: با حضور نخبگانی که دغدغه مند هستند، یک تشکل با اسم شورای عالی فرهنگ و هنر به وجود بیاید تا به وسیله این شورا علاوه بر نقد هایی سالم و سازنده به شرایط هنر در کشور، راه حل هایی هم برای مدیریت فرهنگ و هنر معین نمایند.

توکلی تصریح می نماید: خواسته اصلی هنرمندان از آقای رئیسی این است که در انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقت لازم را داشته باشد و برای معین مسئول این وزارتخانه با اهالی هنر مشورت نمایند. یعنی این نگردد که ما به یک دفعه وزیری که هیچ آشنایی با فرهنگ و هنر ندارد را به اسم وزیر ارشاد در کابینه ببینیم و برای انتصاب وزیر ارشاد حتما با نخبگانی که در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت دارند مشورت گردد.

balio.ir: بالیو | مجله اخبار صنعت گردشگری

baliro.ir: تور بالی ارزان قیمت | تور اندونزی ، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان بالی اندونزی

baham1.ir: مجله باهام | مجله تفریحی و سرگرمی دورهمی، با هم شاد باشیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150640

به "پیشنهاد یک بازیگر به رئیس جمهور منتخب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یک بازیگر به رئیس جمهور منتخب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید