منتظری: ملی پوشان کاراته ایران قدرت و جنگندگی خود را از مردم ایران دارند، توانایی کسب مدال المپیک را داریم

به گزارش مجله سرگرمی، مدرس ایرانی فدراسیون جهانی کاراته گفت: ملی پوشان کاراته ایران قدرت جنگندگی و غیرت خود را از مردم ایران دارند و نماینده مردم کشورمان در میدان مسابقه هستند.

منتظری: ملی پوشان کاراته ایران قدرت و جنگندگی خود را از مردم ایران دارند، توانایی کسب مدال المپیک را داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیامک منتظری مدرس ایرانی فدراسیون جهانی کاراته حدود 45 سال در آلمان زندگی می نماید و باشگاه خصوصی خود را در شهر رگنسبورگ استان بایرن اداره می نماید. منتظری در سالیان اخیر به طور متناوب میزبان ملی پوشان کاراته کشورمان در آلمان بوده است و با دعوت از آنها اقدام به برگزاری سمینارهای آموزشی نموده است. او در روزهای گذشته با شرکت در امتحان آزمون پیروز به کسب دان 8 شد تا تبدیل به دوازدهمین نفری گردد که در کشور آلمان به این دان رسیده است.

منتظری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: حدود 45 سال است که در آلمان زندگی می کنم و 32 است در شهر رگسنبورگ استان بایرن آلمان یک باشگاه ورزشی را اداره می کنم. کاراته را زیر نظر استاد وارسته، بنیانگذار کاراته ایران شروع کردم و در ادامه زیر استاد محمد علی شریفی ادامه دادم و هنوز نیز با ایشان ارتباط دارم و به نوعی استاد شریفی پدر ورزشی من است.

وی توضیح داد: در دهه 80 میلادی پیروز به کسب چهار مدال بین المللی در مسابقات کاراته شدم. رقابت هایی که امروز با تغییر نام به رقابت های کاراته وان، همچنان در حال برگزاری است. در کنار کاراته در رشته علوم آزمایشگاهی تحصیل کردم و در حال حاضر دکترای مدیریت ورزشی دارم . امتحان دان 8 خود را در روزهای گذشته زیر نظر فریتس نوپل، دان 10 فدراسیون جهانی انجام دادم و پیروز به کسب این دان شدم.

مدرس فدراسیون جهانی کاراته در مورد حمایت همیشگی از قهرمانان کاراته ایران گفت: با وجود سالیان سال دوری از ایران همیشه کوشش کردم اصالت خود را حفظ کنم و به عنوان یک ایرانی نام کشور خود را در جهان بالا ببرم. در سالیان اخیر نیز با دعوت از قهرمانان بزرگی همچون جاسم ویشگاهی، سجاد گنج زاده، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری و نسیم وارسته، سرمربی ایرانی تیم کاراته کانادا، سیمنارهای آموزشی کاراته در آلمان برگزار کردم تا باشگاه خود را تبدیل به پایگاهی برای قهرمانان ایرانی کنم.

منتظری در مورد فعالیت خود در مربیگری عنوان نمود: در مسابقات جهانی لینز اتریش، میشایلا شاگرد من در کاتای نابینایان پیروز به کسب مدال نقره جهان شد و من در کادرفنی تیم ملی آلمان حضور داشتم. نکته جالب برای من در آن مسابقات حمایت قهرمانان ایرانی از شاگرد من بود. در این مسابقات تیم ایران نیز به مقام قهرمانی جهان دست یافت و من نیز به عنوان یک ایرانی در کنار 80 نفر از مدرسین جهان به تدریس پرداختم.

وی در مورد ارتباط خود با فدراسیون کاراته آلمان گفت: وولفگانگ وایگرت رئیس فدراسیون کاراته آلمان از دوستان خوب من است و همیشه در زمان حضور قهرمان ایرانی در سمینارهای باشگاه من حضور دارد و از قهرمانان کشورمان تقدیر می نماید. با رئیس فدراسیون آلمان در کوشش هستیم در آینده با همکاری کمیته المپیک آلمان شرایط را برای حضور تیم ملی کشورمان و برگزاری اردوهای مشترک با تیم ملی آلمان فراهم کنیم.

منتظری در مورد صندلی کاراته ایران در جهان عنوان نمود: قطعا در حال حاضر کومیته ایران قدرت کاراته جهان است و بازیکنان ایرانی مانند شیر در تاتامی غرش و مانند ببر می جنگند. قطعا اگر بازیکنان ما از لحاظ مادی حمایت شوند توانایی کسب مدال طلا در المپیک را دارند. با تمام علاقه ای که رشته های والیبال، بسکتبال و فوتبال دارم، اعتقاد دارم ایران در ورزش های رزمی حرف های بسیاری در جهان دارد و جوانان ایرانی همیشه با غیرت خود برای سرافرازی کشورمان کوشش کردند. ملی پوشان کاراته ایران قدرت جنگندگی و غیرت خود را از مردم ایران دارند و نماینده مردم کشورمان در میدان مسابقه هستند.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44989

به "منتظری: ملی پوشان کاراته ایران قدرت و جنگندگی خود را از مردم ایران دارند، توانایی کسب مدال المپیک را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظری: ملی پوشان کاراته ایران قدرت و جنگندگی خود را از مردم ایران دارند، توانایی کسب مدال المپیک را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید