مصاحبه جالب احسان علیخانی با جومونگ

به گزارش مجله سرگرمی، سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ در مصاحبه با احسان علیخانی در برنامه ماه عسل، به سوالاتی در باره سن و سال اش، علت جوان ماندن اش، بلندی قدش، تاریخ ایران، علت محبوبیت سریال جومونگ در ایران، نقش مورد علاقه اش در سریال جومونگ و... پاسخ می دهد.

مصاحبه جالب احسان علیخانی با جومونگ

خبرنگاران | اواخر دهه هشتاد بود که پس از انتشار سریال جومونگ از شبکه سه، سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ به ایران آمد. او در طول سفرش با احسان علیخانی در برنامه ماه عسل تبادل نظریی داشت که حالا ویدیوی این مصاحبه دوباره مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران ، سونگ ایل گوک بازیگر نقش جومونگ در تبادل نظر با احسان علیخانی در برنامه ماه عسل، به سوالاتی در باره سن و سال اش، جوان ماندن اش، قدش، تاریخ ایران، علت محبوبیت سریال جومونگ در ایران، نقش مورد علاقه اش در سریال جومونگ و... پاسخ می دهد.

اولین بار سال 87 بود که سریال افسانه جومونگ از تلویزیون پخش شد و با استقبال گسترده مردم روبرو شد. از آن سال تا به امروز، بار ها این سریال از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شده است. هر بار هم پس از سرانجام بازپخش سریال جومونگ، مصاحبه احسان علیخانی با او میان کاربران دست به دست می گردد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164407

به "مصاحبه جالب احسان علیخانی با جومونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه جالب احسان علیخانی با جومونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید