مت دیمن و بن افلک بعد از دو دهه همبازی می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، آی سینما: بن افلک و مت دیمن بیست و یک سال بعد از همکاری در فیلم پیروز گود ویل هانتینگ بار دیگر فیلمنامه یک فیلم سینمایی را می نویسند و در آن بازی می نمایند. این فیلم با عنوان آخرین دوئل را ریدلی اسکات فیلمساز سرشناس بریتانیایی کارگردانی خواهد نمود.

مت دیمن و بن افلک بعد از دو دهه همبازی می شوند

زوج دیمن-افلک با فیلم گود ویل هانتینگ جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را گرفتند و به عنوان بازیگر هم مشهور شدند. آنها با همکاری نیکول هالفسنر نگارش فیلمنامه آخرین دوئل را بر اساس رمان اریک جگر به انتها رسانده اند.

ریدلی اسکات علاوه بر کارگردانی همراه با کوین والش این فیلم را تهیه می نماید و افلک و دیمن در قالب کمپانی خود در فراوری این فیلم مشارکت دارند.

حق اقتباس کتاب جگر چند سال در اختیار کمپانی فاکس بود و حالا که دیزنی این کمپانی را خریده، احتمالا بر این پروژه هم نظارت خواهد داشت.

این فیلم تاریخی درباره یک شوالیه و دوست صمیمی اوست. شوالیه به جنگ می رود و وقتی برمی گردد، متوجه می گردد که دوستش به تجاوز به همسرش متهم شده. آنها باید دوئل نمایند و یک نفر از آنها زنده بماند.

اسکات در سال 2015 مت دیمن را در فیلم مریخی کارگردانی کرد و آنها در تهیه فیلم تحسین شده منچستر کنار دریا هم همکاری نموده بودند.

9417

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: آی سینما
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33483

به "مت دیمن و بن افلک بعد از دو دهه همبازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مت دیمن و بن افلک بعد از دو دهه همبازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید