فوتبال دنیا، دالیچ: در مورد راکیتیچ ریسک نمی کنم، او باید به بارسلونا برگردد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی موضعش در مورد مصدومیت ایوان راکیتیچ را بیان نمود.

فوتبال دنیا، دالیچ: در مورد راکیتیچ ریسک نمی کنم، او باید به بارسلونا برگردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی خاطرنشان کرد که ایوان راکیتیچ هافبک این تیم بازی فردا شب (یکشنبه) نایب قهرمان جام جهانی 2018 مقابل انگلیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا را از دست داده است.

راکیتیچ در پیروزی 3 بر 2 پنجشنبه شب کروات ها مقابل اسپانیا در سومین بازی شان در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا 68 دقیقه بازی و به این تیم برای امیدوار ماندن به صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها یاری کرد. او اما در این بازی دچار مصدومیتی شده است که مانع حضورش در بازی فردا شب کروات ها مقابل انگلیس می گردد، دیداری که برنده آن به عنوان تیم اول گروه 4 از دسته یک لیگ ملت های اروپا به مرحله نیمه نهایی صعود می نماید و تساوی در آن به معنای صعود اسپانیا خواهد بود.

دالیچ گفت: راکیتیچ باید به بارسلونا برود. مصدومیت او جدی است. خودتان می دانید که من در مورد مصدومیت بازیکنانم ریسک نمی کنم. اگر احتمال جدی بودن مصدومیت بازیکنی وجود داشته باشد، به او اجازه می دهیم استراحت کند. ما بازیکنان سالم را می خواهیم و ایوان در حال حاضر صد درصد آماده نیست. متأسفانه ما باید بدون او بازی کنیم. باید دید چه کسی را می توانیم جایگزین او کنیم. متئو کواچیچ، یوسیپ برکالو و میلان بادلی در دسترس هستند.

راکیتیچ جزو باسابقه های تیم ملی کرواسی محسوب می گردد که 102 بار پیراهن این تیم را به تن نموده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6569

به "فوتبال دنیا، دالیچ: در مورد راکیتیچ ریسک نمی کنم، او باید به بارسلونا برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دالیچ: در مورد راکیتیچ ریسک نمی کنم، او باید به بارسلونا برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید