شمس: ترکمنستان و قرقیزستان با اختلاف به تیم ایران نمی بازند

به گزارش مجله سرگرمی، حسین شمس در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا و همگروهی ایران با ترکمنستان و قرقیزستان گفت: حدود یک ماه پیش برای تدریس کلاس سطح دو مربیگری فوتسال در ترکمنستان بودم. این کشور یک مربی کُروات به خدمت گرفته است و تیم خوبی را در اختیار دارد که پیشرفت زیادی داشته است؛ مثل بقیه کشورهای آسیایی.

شمس: ترکمنستان و قرقیزستان با اختلاف به تیم ایران نمی بازند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ادامه داد: هرچند در مرحله مقدماتی هستیم و صعود تیم ایران به مرحله نهایی قطعی است ولی تمام تیم ها آماده هستند. به نظرم نه ترکمنستان و نه قرقیزستان با اختلاف زیاد به تیم ایران نمی بازند. البته این دو بازی می تواند در حکم دو دیدار تدارکاتی خوب برای تیم ملی باشد بخصوص اینکه هشت بازیکن تیم ملی می خواهند برای اولین بار در دیدار رسمی به میدان بروند و دعوت آنها حرکت خوبی بود.

شمس یادآور شد: ترکمنستان در لیگ فوتسالش هم سرمایه گذاری نموده است و می خواهد مثل قرقیزستان بازیکنان ایرانی را به خدمت بگیرد. چون این کشور به مشهد نزدیک است احتمالا چند بازیکن از مشهد به لیگشان اضافه نمایند.

وی در ادامه درباره حضورش در تمرین تیم ملی فوتسال پیش از سفر به ارومیه، اظهار کرد: به دعوت آقای ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) به تمرین این تیم رفتم و دقایقی با بازیکنان صحبت کردم. به ملی پوشان گفتم هوشیار باشید که بعد از ناکامی تیم ملی فوتبال ساحلی و حتی فوتبال، این سرنوشت برای فوتسال تکرار نگردد. باید هوشیار باشیم و غافلگیر نشویم. البته بازیکنان همانند سابق از عدم دریافت پاداش های خود بعد از قهرمانی در آسیا و سومی در جام جهانی گلایه داشتند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال اضافه کرد: بر ما پوشیده است که چرا فدراسیون پاداش ریالی برد تیم ملی فوتبال مقابل کامبوج را پرداخت می نماید ولی پاداش ریالی فوتسال بعد از گذشت چند سال پرداخت نمی گردد. فدراسیون فوتبال در آستانه جام ملت های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را هم دارد، باید فکری کند و نگذارد بازیکنان دل چرکین از کشور خارج شوند. تیم ملی اگر در جام ملت های 2020 هم قهرمان گردد، پاداش روی پاداش می آید و پرداخت آن برای فدراسیون سخت تر می گردد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54401

به "شمس: ترکمنستان و قرقیزستان با اختلاف به تیم ایران نمی بازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس: ترکمنستان و قرقیزستان با اختلاف به تیم ایران نمی بازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید