سرمربی تیم پهلوانی کره جنوبی: امنیت در ایران را از بدو ورود احساس می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای کره جنوبی گفت: از همان ابتدا که وارد ایران شدم، امنیت و آرامش را احساس می کنم و هیچ گونه حس نگرانی وجود ندارد.

سرمربی تیم پهلوانی کره جنوبی: امنیت در ایران را از بدو ورود احساس می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جون کیم با اشاره به حضور تیم کره جنوبی در مسابقات بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد اظهار کرد: از این که در ایران و خراسان شمالی هستم خوشحالم.

وی اضافه نمود: از برخورد مردم بسیار خرسندم و بسیار مشتاقم تا در سطح شهر های ایران و بجنورد در میان مردم باشم و با آن ها به تبادل نظر بپردازم.

سرمربی تیم کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای کره جنوبی همچنین درباره آشنا شدن خود با این ورزش گفت: از سال 2005 با ورزش پهلوانی و زورخانه ای آشنا شدم و از سال 2015 نیز این ورزش را در کره جنوبی راه اندازی کردم.

وی ادامه داد: پس از راه اندازی ورزش پهلوانی در کره، در مسابقات تبریز در سال 2015، سنندج و جاکارتا 2016 و همچنین در رقابت های فیلیپین در سال 2017 حضور داشتم.

این ورزشکار پهلوانی در ادامه از آشنایی نسبی خود با ورزش زورخانه ای گفت و اضافه نمود: ورزش های پهلوانی در ایران باستان برای آمادگی جنگاوران و ارتش کشور مورداستفاده قرار می گرفته و آمادگی این افراد را تأمین نموده است.

وی درباره استقبال از این رشته ورزشی در کشور کره جنوبی گفت و ادامه داد: پس از راه اندازی آموزشگاه رشته پهلوانی در کره جنوبی از سال 2015 تا به امروز 60 ورزشکار جذب این رشته شدند که 10 تن از آنان در رقابت های بین المللی شرکت می نمایند.

جون کیم از حضور 3 ورزشکار کره جنوبی در این رقابت ها اطلاع داد و گفت: این ورزشکاران در کشتی پهلوانی و رشته کباده کشی حاضر می شوند و به رقابت می پردازند.

وی تیم های ایران و آذربایجان را ازجمله تیم های صاحب عنوان این رشته بیان نمود و اضافه نمود: امیدواریم تا مقام سوم را از سوی ورزشکاران کره جنوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کره جنوبی در سرانجام درباره شرایط امنیت کشور ایران گفت: پیش از سفر اتفاقات اخیر در این کشور به وجود آمد، اما چون پیش ازاین به ایران سفر داشتم، نسبت به امنیت و آرامش ایران مطمئن بودم و از هنگام ورود نیز این امنیت و آرامش قابل احساس است.

لازم به ذکر است سومین دوره مسابقات بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی بجنورد از 30 دی ماه تا 2 بهمن ماه با حضور ورزشکاران 20 کشور برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67246

به "سرمربی تیم پهلوانی کره جنوبی: امنیت در ایران را از بدو ورود احساس می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم پهلوانی کره جنوبی: امنیت در ایران را از بدو ورود احساس می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید