خبرنگاران سه مدرسه در چابهار و دشتیاری افتتاح شد

به گزارش مجله سرگرمی، چابهار- خبرنگاران- معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سه مدرسه در شهرستان های دشتیاری و چابهار با 10 کلاس درس و اعتباری افزون بریک میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح شد.

خبرنگاران سه مدرسه در چابهار و دشتیاری افتتاح شد

محمداکبرچاکرزهی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: افتتاح این مدارس در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار است و خوشحالیم که 270 دانش آموز روستایی از کلاس استاندارد بهره مند شدند.

وی بیان نمود: این مدرارس با مشارکت ادارهکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان،موسسه خیریه دستکمک و خیران مدرسه ساز در شهرستان های چابهارو دشتکمک با حضور خانواده حسین علیمرادی از فعالان دانشجویی و خیران دانشگاه علامه طباطبایی تهران افتتاح شد.

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت:تعهد این سازمان درمجموع 14 میلیارد تومان برای احداث 13 مدرسه در شهرستان های چابهار،کنارک ودشتکمک بوده که اواخر سال 1397با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان طی تفاهم نامه ای مقرر شد ساخته شوند که سال گذشته یکی از این مدارس در روستای دج در بخش مرکزی چابهار افتتاح شد.

وی اظهارداشت: همچنین سازمان منطقه آزاد چابهار بازسازی مدارس مناطق سیل زده دراثر حادثه سیل سال گذشته با تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی در سالجاری در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگاران، حسین علیمرادی مؤسس خیریه دست کمک به دشتکمک بود که سال گذشته در حادثه رانندگی هنگام بازدید از مدارس این مناطق جان باخت.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94620

به "خبرنگاران سه مدرسه در چابهار و دشتیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه مدرسه در چابهار و دشتیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید