برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حمایت از نظام داوری

به گزارش مجله سرگرمی، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته با حضور کلیه اعضا برگزار گردید.

برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حمایت از نظام داوری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته (یکشنبه) با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، علی کفاشیان، محمود اسلامیان، فریدون اصفهانیان، راهنمایی ممبینی، حیدر بهاروند، محمود شیعی و لیلا صوفی زاده برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ضمن حمایت از نظام داوری کشور در خصوص هرگونه فضاسازی، بیانیه و مصاحبه قبل و بعد از بازی درباره داوران، از ارکان قضایی فدراسیون خواست تا نسبت به برخورد وفق مقررات، اقدامات جدی داشته باشند و همچنین به باشگاه ها یادآوری کرد هرگونه نقطه نظر در مورد مسائل داوری را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جهت پاسخ ارائه نمایند.

مقرر شد سازمان لیگ نسبت به ارائه حساب های فی مابین با باشگاه های لیگ برتر و دسته اول اقدام و کسب تعین وضعیت بدهکار و بستکاری باشگاه ها اقدام کند. همچنین کلیه اصلاحات آیین نامه انضباطی مورد تأیید و مقرر شد جهت تصویب به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ارجاع گردد.

کمیته بازاریابی موظف شد پیش نویس طرح سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال و سازمان لیگ فوتسال را با هماهنگی کمیته حقوقی و تدوین مقررات تهیه و جهت آنالیز به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کند.

همچنین اعضای هیئت رئیسه فدارسیون از هیئت فوتبال استان تهران به جهت برنامه ریزی برای پخش مستقیم مسابقات رده پایه و آسیا ویژن از رسانه ملی تقدیر و تشکر کرد.

در انتها گزارشی از برنامه های تیم ملی، اعزام تیم های فوتبال زیر 16، 19 سال و بزرگسال بانوان کشورمان به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و تیم ملی فوتسال جوانان به رقابت های المپیک جوانان آرژانتین به حاضران جلسه ارائه شد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5851

به "برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حمایت از نظام داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حمایت از نظام داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید