بازی جدید سازنده Assassins Creed سال آینده می آید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله سرگرمی، پاتریس دسیله (Patrice Désilets) کارگردان و سازنده اصلی مجموعه بازی های فرقه اساسین است. این کارگردان سال هاست که از شرکت یوبی سافت خارج شده و روی یک بازی جدید به اسم Ancestors: The Humankind Odyssey کار می نماید. بالاخره دیروز در رویداد شاهد نمایش گیم پلی این بازی در قالب یک تریلر بودیم.

بازی جدید سازنده Assassins Creed سال آینده می آید؛ تریلر آن را ببینید

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey که رونمایی آن به سال 2015 باز می گردد، یک بازی اکشن ماجراجویی است و بازی کننده ها را در نقش اجداد انسان قرار می دهد. بازی در افریقا و در میلیون ها سال پیش اتفاق می افتد. دوره های زمانی مختلف، از 2 میلیون سال پیش تا 10 میلیون سال پیش، در بازی وجود دارند و روند شکل گیری انسان امروزی در آن به تصویر کشیده می گردد.

استودیوی جدید پاتریس دسیله به اسم Panache Games بازی Ancestors را در موتور پایه آنریل انجین ساخته. روند بازی Ancestors مقابله و تعامل با محیط و در عین حال تامین بقا است. بازی کننده ها هم چنین می توانند روند حرکت و جریان شکل گیری انسان را با رفتار خود، تعییر دهند.

با این حال، طبق گفته سازندگان بازی، همه چیز Ancestors بر پایه جدیدترین اکتشافات علمی ساخته شده است و بازی کاملا نمایانگر علوم امروزی است. در تریلر منتشر شده از بازی می توانیم اولین گونه های انسان را ببینیم که به تنهایی یا در گروه ها به شکار می روند.

سال آینده میلادی، زمانی است که برای عرضه بازی در نظر گرفته شده. بازی Ancestors: The Humankind Odyssey قرار است روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه گردد.

می توانید در ادامه تریلر و تصاویر بازی منتشر شده از بازی را ببینید.

منبع: Polygon

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7859

به "بازی جدید سازنده Assassins Creed سال آینده می آید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی جدید سازنده Assassins Creed سال آینده می آید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید