اعلام زمان سفر الدحیل قطر به تهران

به گزارش مجله سرگرمی، زمان سفر تیم فوتبال الدحیل قطر به تهران برای انجام بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا معین و اعلام شد.

اعلام زمان سفر الدحیل قطر به تهران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، کاروان این تیم ساعت 18 فردا (شنبه) از دوحه راهی تهران می گردد تا خود را آماده بازی با پرسپولیس در استادیوم آزادی کند. خلیفة خمیس السلیطی، نایب رئیس باشگاه الدحیل مدیریت کاروان اعزامی به تهران را بر عهده دارد.

در ادامه خبر سایت باشگاه الدحیل قطر با اشاره به تمرین امشب (جمعه) شاگردان نبیل معلول آمده است: بازیکنان تمرین سخت و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی انجام دادند تا به خوبی مهیای بازی سرنوشت ساز برابر پرسپولیس شوند. تیم الدحیل می تواند با پیروزی در این بازی برای نخستین بار در تاریخ خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گردد و نامش را در میان رکوردداران رقابت ها با توجه به بازی های متوالی بدون شکست، ثبت کند.

تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت این دو تیم ساعت 18:30 دوشنبه هفته پیش رو در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد و تیم برنده آن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3234

به "اعلام زمان سفر الدحیل قطر به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان سفر الدحیل قطر به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید