کنار گذاشتن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی پیغام بدی برای جامعه دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به از دستور کار خارج شدن طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی به بهانه داشتن بار مالی خطاب به علی مطهری که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، گفت: از دستور کار خارج شدن این طرح پیغام خیلی بدی برای جامعه دارد.

کنار گذاشتن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی پیغام بدی برای جامعه دارد

وی اضافه نمود: آقای پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت نباید در رابطه با کلیات طرح، اخطار بار مالی را می پذیرفت در حالی که در خود طرح سازو کار تامین مالی طرح پیشنهاد گردیده است.

وی اضافه نمود: ایشان باید اجازه می داد تا بعدا در جزئیات مساله، بار مالی آنالیز گردد. الان مردم می گویند مجلس با تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی و همچنین اعاده اموال نامشروع مخالفت نموده است، این برای مجلس و خود آقای پزشکیان خوب نیست.

حاجی دلیگانی تاکید نمود: لطفا دستور بدهید در هیات رئیسه مجددا آنالیز گردد و در دستور کار مجلس قرار گیرد. شما به آیین نامه سوگند یاد نموده اید و باید مطابق آیین نامه عمل کنید.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: آیین نامه داخلی مجلس به رئیس جلسه اجازه داده است که اگر طرحی خلاف اصل 75 قانون اساسی است، آن را در دستور کار قرار ندهد البته روال معمول این است که نظر مجلس را بگیرد.

وی اضافه نمود: آقای پزشکیان هم رای گیری کرد و نظر مجلس را گرفت؛ البته می گردد این رای گیری را به زمان آنالیز جزئیات موکول کرد و می توان در زمان کلیات هم رای گرفت. در هر صورت به نظر من اشکالی در کار نبوده ولی ما این را در هیات رئیسه آنالیز می کنیم.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2459

به "کنار گذاشتن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی پیغام بدی برای جامعه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنار گذاشتن طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی پیغام بدی برای جامعه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید