نیازی به تردد خودروهای عمومی ورامین از داخل شهر قرچک نیست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین مقیمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک استان طی سخنانی با تاکید بر لزوم تهیه طرح جامع شهر تهران گفت: به نظر می رسد، که شهرداری تهران می بایست با انتخاب یک مشاور حقوقی توانمند، به آنالیز مطالعات انجام گردیده در خصوص شهر تهران بپردازد.

نیازی به تردد خودروهای عمومی ورامین از داخل شهر قرچک نیست

وی گفت: این شرکت مشاور باید در مدت معین طرح جامع شهر تهران را پیگیری و آماده کند.

استاندار تهران گفت: باید مطالعات طرح جامع شهر تهران آنالیز دقیق گردیده و برای تصویب به شورای ترافیک شهر و استان تهران ارائه گردد.

نماینده عالی دولت در استان تهران سپس در خصوص برخی از مشکلات مسافران ورامین و قرچک برای انتقال از پایانه مترو جوانمرد قصاب گفت: هماهنگی های لازم برای برطرف این مشکلات با شهرداری تهران انجام گردیده است و طبق گزارش های ارائه گردیده، با قول مساعد شهرداری، این پایانه به سرعت تکمیل می گردد.

مقیمی در خصوص اضافه کرده شدن خط اتوبوس ایستگاه جوانمرد قصاب به ورامین نیز گفت: این خط با تدبیر شهرداری ورامین و فرمانداری قرچک از کمربندی قرچک راه اندازی گردد.

وی در خصوص برخی مشکلات برای عبور خودروهای عمومی ورامین از داخل شهر قرچک اضافه کرد: انتقال مسافران از قرچک و ورامین از طریق کمربندی کنار قرچک به راحتی امکان پذیر است و نیازی به عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی از داخل شهر نیست.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 830

به "نیازی به تردد خودروهای عمومی ورامین از داخل شهر قرچک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازی به تردد خودروهای عمومی ورامین از داخل شهر قرچک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید