مهاجری: زمان لازم را داشته باشیم حرف های زیادی برای گفتن داریم، با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر زمان لازم را داشته باشیم در ادامه حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

مهاجری: زمان لازم را داشته باشیم حرف های زیادی برای گفتن داریم، با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم

رضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط ماشین سازی پس از حضور او به عنوان سرمربی در این تیم، گفت: ماشین سازی تیم خوبی است. من در این چند روزی که کنار تیم هستم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر زمان لازم را داشته باشیم در ادامه می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که با آرامش و تمرینات بیشتر مسائل مان را رفع کنیم و با انسجام تیمی بهتر بتوانیم در لیگ برتر نتایج به مراتب بهتری کسب کنیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره دستیاران خود مطرح کرد: تغییر آنچنانی در کادر فنی نداریم. آقای بخشی زاده که از مربیان خوب فوتبال تبریز است، همچنان در کنار ما خواهد بود و فقط آقای جودکی نژاد به عنوان مربی بدنساز به جمع ما اضافه شد.

مهاجری درباره دیدار تیمش در جام حذفی برابر تیم ستاره کاسپین بابل گفت: جام حذفی، جام شگفتی هاست. بدون شک بازی سختی در بابل داریم. بازی مان در زمین چمن مصنوعی برگزار خواهد شد و شرایط مان کمی سخت است. جام حذفی برای ما مهم است و ان شاءالله در این مسابقات هم با قدرت حاضر می شویم. امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم در این مرحله به پیروزی برسیم و با روحیه خوبی در ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ماشین سازی بازیکن جدیدی جذب خواهد نمود؟، توضیح داد: در حال حاضر پنج بازیکن به جمع ما اضافه شدند و درصدد هستیم با تمرینات مستمر به هماهنگی بیشتری برسیم و بازیکن دیگری فعلاً مدنظر مان نیست، اما در ادامه لیگ اگر ببینیم بازیکنی می تواند به ما یاری کند، سعی می کنیم شرایط حضورش را در ماشین سازی فراهم کنیم.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2954

به "مهاجری: زمان لازم را داشته باشیم حرف های زیادی برای گفتن داریم، با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: زمان لازم را داشته باشیم حرف های زیادی برای گفتن داریم، با قدرت در جام حذفی شرکت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید