فضاهای آموزشی آموزش و پرورش اردستان وضعیت خوبی ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمید رضا تاملی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان گفت: آموزش و پرورش هر چند با تمام دستگاه ها تعامل خوبی بواسطه کارهای فرهنگی داشته است اما هنوز حقیقت مطلب در بعد فرهنگی انجام نشده است.

فضاهای آموزشی آموزش و پرورش اردستان وضعیت خوبی ندارد

وی اضافه کرد: دانش آموزان با گذراندن 12 مقطع تحصیلی باید ببینند خروجی آن چه بوده است و آیا می توانند در جامعه تأثیر گذار باشند یا خیر و مهارتهایی که دانش آموز در طول تحصیل فرا می گیرد می تواند برای ادامه زندگی مثمر ثمر باشد.

فرماندار اردستان گفت: وضعیت فضاهای آموزشی آموزش و پرورش اردستان خوب نیست و این بی توجهی در سالهای گذشته موجب شده تا شاهد وضعیت کنونی باشیم که باید توجه ویژه ای برای بهسازی آنها انجام گردد.

توجهی به ظرفیت خیران در حوزه آموزش و پرورش اردستان نشده است

وی ادامه داد:به ظرفیت خیران در حوزه آموزش و پرورش اردستان توجه ای نشده است که در این ارتباط می توان کارهای خوبی انجام داد هر چند برای رسیدن به هدف، مشکل اقتصادی آخرین مورد است ولی اولویت بندی و حساسیت زدایی باید صورت پذیرد.

فرماندار اردستان با تاکید بر فعال سازی گروه های آموزشی در سطوح مختلف برای پیشرفت و راهنمایی تحصیلی مدارس را لازم دانست و اضافه کرد: آموزش و پرورش باید پیشنهادات خود در مورد پیشرفت تحصیلی را در جلسات ارائه دهد تا در مورد تقویت آن برنامه ریزی انجام گردد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10437

به "فضاهای آموزشی آموزش و پرورش اردستان وضعیت خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضاهای آموزشی آموزش و پرورش اردستان وضعیت خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید