توزیع میوه شب عید در 50 نقطه از شهر شیراز، فرماندار شیراز: امنیت روانی مردم در تامین کالا های مورد نیازشان فراهم گردد

به گزارش مجله سرگرمی، توزیع میوه شب عید در روز های پایانی سال جاری در بیش از 50 نقطه شهر شیراز توزیع می گردد.

توزیع میوه شب عید در 50 نقطه از شهر شیراز، فرماندار شیراز: امنیت روانی مردم در تامین کالا های مورد نیازشان فراهم گردد

به گزارش از ، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز در آستانه ایام نوروز به ریاست امیری فرماندار شهرستان شیراز و با حضور اعضای ستاد با موضوع تهیه و توزیع کالا های اساسی برگزار گردید.

در این جلسه تامین و چگونگی توزیع کالا های اساسی بر اساس طرح تنظیم بازار شهرستان شیراز، در دستور کار ستاد نهاده شد.

با تصمیم اعضای ستاد و تاکید فرماندار مقرر شد توزیع میوه شب عید در مرحله اول در روز های انتهای سال جاری در بیش از 50 نقطه شهر به وسیله سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و همچنین اصناف با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، با نصب بنر و درج قیمت تنظیم بازار توزیع گردد.

محمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در این جلسه ضمن تاکید بر انجام اقدامات و پیگیری های لازم در مورد توزیع میوه شب عید به اعضای ستاد در این جلسه گفت: با توجه به انجام هماهنگی های لازم در مورد ستاد خدمات سفر در آستانه سال جدید، طبیعتا تقاضای کالا بیشتر بوده و پیرو هماهنگی های به عمل آمده و تاکید مسئولان کشوری، به طور خاص در شهرستان شیراز به ویژه با توجه به شرایط مالی حال حاضر، به موضوع سازمان جهادکشاورزی و سایر اعضای این ستاد، موضوع تامین کالا های اساسی مورد احتیاج مردم را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آماده خدمات رسانی مناسب به مردم شهرستان شیراز خواهیم بود، ادامه داد: با توجه به تحریم های دشمنان، مسائلی در حوزه های واردات، صادرات و حمل و نقل کالا های اساسی بوجود آمده است، اما باید با هماهنگی و هم افزایی مناسب، فشار ها به حداقل برسد و اجازه ندهیم خدای نکرده مردم احساس نمایند کالا های ضروری کمیاب است و با جدیت از تشدید مسائل جلوگیری به عمل آید.

فرماندار شهرستان شیراز اضافه کرد: بحث تشدید بازرسی ها و گشت های مشترک در حیطه کنترل قیمت ها باید با جدیت پیگیری گردد و نظارت دولت و حاکمیت به وسیله مردم احساس گردد.

وی توضیح داد: نظارت و بازرسی از اول اسفند ماه تا انتها تعطیلات نوروز 98 به صورت جدی تر در دستور کار سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی و شبکه دامپزشکی نهاده شده و با متخلفان به طور جدی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

امیری گفت: تشدید بازرسی اصناف بخصوص در ایام انتهای سال جاری: از ابتدای اسفند تا انتها تعطیلات نوروز به وسیله شعب سیار این سازمان به صورت کشیک انجام خواهد شد و پرونده های ارسال شده از مبادی بازرسی به صورت ویژه آنالیز و در اسرع وقت حکم قانونی صادر خواهد شد.رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز اضافه کرد: در مورد تنظیم بازار باید به همه عوامل تاثیرگذار بر قیمت ها و بازار، نگاهی جامع و کامل داشته باشیم تا بتوانیم از نتایج مطلوب آن بهره مند شویم.

در این جلسه فرماندار شهرستان شیراز در مورد محل استقرار مکان های توزیع میوه شب عید تاکید نمود و اضافه کرد: پلیس راهور، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، دستگاه های توزیع کالا ها و سازمان های نظارتی همکاری لازم را داشته باشند تا دسترسی به کالا های مورد احتیاج مردم در طرح تنظیم بازار در همه نقاط شهر به راحتی وجود داشته باشد.

چ

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13074

به "توزیع میوه شب عید در 50 نقطه از شهر شیراز، فرماندار شیراز: امنیت روانی مردم در تامین کالا های مورد نیازشان فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع میوه شب عید در 50 نقطه از شهر شیراز، فرماندار شیراز: امنیت روانی مردم در تامین کالا های مورد نیازشان فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید