برانکو: داوری ناامید کننده بود، می خواهیم قهرمان آسیا شویم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داوری بازی، نا امید کننده بود. سوت های زیادی بود که باید برای ما می زد. فرصت های خوبی هم داشتیم که استفاده نکردیم ولی هیچ چیز غیر ممکنی برای بازی برگشت وجود ندارد.

برانکو: داوری ناامید کننده بود، می خواهیم قهرمان آسیا شویم

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: باید این پیروزی را به حریف خودمان، کاشیما تبریک بگویم ولی در عین حال، نسبت به داوری که در این بازی انجام شد ایراد داریم و این امر نا امید نماینده بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دلیل اعتراض به داوری ادامه داد: یک کارت قرمز در اوایل بازی باید به حریف داده می شد و در یک صحنه دیگر هم موقعیت صد درصد با خطا از بازیکن ما گرفته شد، سوت های زیادی می توانست برای ما زده گردد که این اتفاق نیفتاد. همه این موارد روی عملکرد تیم ما تاثیرگذار بود. ما در این بازی موقعیت های خوبی به ویژه در ابتدای بازی به دست آوردیم که می توانست نتیجه بازی را تغییر داده و حتی پیروزی را برای ما رقم بزند.

برانکو در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره این که با چنین نتیجه ای تا چه میزان به بازی برگشت امیدوار است، بیان کرد: در تهران 80 هزار نفر از ما حمایت می نمایند و هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد. بازی خیلی سختی در پیش است اما همچنان می خواهیم قهرمان آسیا بشویم پس، از کوشش دست نمی کشیم. تا آخرین لحظه برای هدفی که داریم به اتفاق هوادارانمان می جنگیم.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5724

به "برانکو: داوری ناامید کننده بود، می خواهیم قهرمان آسیا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: داوری ناامید کننده بود، می خواهیم قهرمان آسیا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید