300 میلیارد ریال به مرزنشینان آذربایجان غربی پرداخت شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی شهریاری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های آبرسانی پیرانشهر با بیان اینکه 30 میلیارد تومان برای 75 هزار خانوار مرزنشین استان پرداخت شده است، اضافه کرد: این مبلغ از محل درآمدهای مرزی برای حمایت از معیشت مرزنشینان در دهه فجر تامین و پرداخت شد.

300 میلیارد ریال به مرزنشینان آذربایجان غربی پرداخت شد

وی با بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به مرزنشینان دارد، گفت: در یک اقدام بی سابقه از محل درآمدهای مرزی 30 میلیارد تومان برای یاری به معیشت مرزنشینان استان در نوار 970 کیلومتری مرز و ساکنین روستاهای عمق 20 کیلومتری پرداخت شد.

شهریاری با بیان اینکه این مبلغ برای حمایت از کسب و کار و معیشت مرزنشینان برای 75 هزار خانوار پرداخت شده است، توضیح داد: برای هر خانوار 400 هزار تومان در نظر گرفته شده بود که در طول ایام دهه فجر به حساب سرپرستان خانوارهای مرزنشین استان واریز شد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: این میزان پرداختی به مرزنشینان مازاد بر پرداختی از قبیل بیمه روستایی، بیمه حوادث، مسایل آموزشی و تحصیلی و تغذیه دانش آموزان است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیگیری های مکرر تا عید نوروز یک بار دیگر به همین میزان پرداختی به حساب مرزنشینان استان واریز گردد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12064

به "300 میلیارد ریال به مرزنشینان آذربایجان غربی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 میلیارد ریال به مرزنشینان آذربایجان غربی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید