یوسفی در رده هشتم قرار گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یوسف یوسفی، اولین نماینده تیم ملی پاراوزنه برداری ایران در دسته 59 کیلوگرم و گروه A، امروز یکشنبه 23 تیر ماه به مصاف حریفان خود رفت و با مهار وزنه 170 کیلوگرمی در جایگاه هشتم قرار گرفت.

یوسفی در رده هشتم قرار گرفت

یوسفی، در اولین حرکت وزنه 170 کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم و سوم خود درخواست وزنه های 178 و 179 کیلویی را کرد که پیروز به مهار آن نشد.

وی با این رکورد در بین 8 وزنه بردار شرکت کننده در گروه A دسته 59 کیلوگرم در رده ششم ایستاد اما با توجه به اینکه در گروه B دو وزنه بردار از نیجریه رکوردهای 175 و 173 کیلوگرم را به ثبت رساندند، یوسفی در نهایت رتبه هشتم را به خود اختصاص داد.

در این دسته عثمان شریف از مصر با ثبت رکورد 196 کیلوگرم به مدال طلا رسید و نمایندگان چین و شیلی به ترتیب صاحب نقره و برنز شدند.

فردا و در چهارمین روز رقابت ها، امیر جعفری نماینده کشورمان در دسته 65 کیلوگرم بر روی تخته می رود.

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح الله رستمی، سیدحامد صلحی پور، سامان رضی، علی اکبر قریب شیء، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، 9 ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان از 21 تیر ماه با حضور 441 ورزشکار از 78 کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان آغاز شده است.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32057

به "یوسفی در رده هشتم قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی در رده هشتم قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید