گوگل هم مشغول توسعه گوشی تاشو است ولی به این زودی ها عرضه نمی گردد

به گزارش مجله سرگرمی، اگرچه نخستین گوشی تاشو سامسونگ با حاشیه های زیادی روبرو شده، ولی این تکنولوژی آنقدر جذاب است که تقریبا تمام شرکت های سازنده گوشی های هوشمند می خواهند شانس خود را در این زمینه امتحان نمایند. یکی از مقام های گوگل طی مصاحبه ای به سایت CNET گفته که آن ها از مدت ها قبل توسعه مدل های اولیه گوشی های تاشو را شروع نموده اند ولی به گفته او، به این زودی ها نباید انتظار عرضه گوشی تاشو ساخت گوگل را داشته باشیم.

گوگل هم مشغول توسعه گوشی تاشو است ولی به این زودی ها عرضه نمی گردد

کوشش گوگل برای توسعه گوشی های تاشو اصلا تعجب آور نیست زیرا این کمپانی چندین ماه قبل خبر پشتیبانی اندروید از نمایشگرهای تاشو را اعلام نموده و حالا که گوگل وارد عرصه سخت افزاری شده، مطمئنا همیشه در حال آنالیز و توسعه تکنولوژی های نوین برای محصولات آینده خود است.

شروع توسعه نمایشگرهای تاشو به چند سال قبل برمی شود و بعد از چند سال کوشش، حالا شاهد رقابت شرکت های مختلف برای عرضه بهترین گوشی تاشو هستیم. به غیر از گوشی تاشو سامسونگ که عرضه آن تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده، به زودی شاهد عرضه گوشی تاشو هواوی خواهیم بود و باید ببینیم که این غول چینی این بار می تواند عملکرد موفقی داشته باشد یا نه. ضمناً نباید شرکت شیائومی را هم از قلم بیندازیم که ظاهرا میخواهد گوشی تاشو خود را با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به رقبا روانه بازار کند. در هر صورت این تکنولوژی هوای تازه ای را برای این صنعت به ارمغان آورده و باید ببینیم که آیا با بهتر شدن کیفیت آن ها و ارزان تر شدن این گوشی ها، مورد استقبال گسترده کاربران قرار می گیرند یا نه.

منبع: The Verge

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22765

به "گوگل هم مشغول توسعه گوشی تاشو است ولی به این زودی ها عرضه نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل هم مشغول توسعه گوشی تاشو است ولی به این زودی ها عرضه نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید