کدام موضوع استراماچونی را عصبانی کرد، فشار خارجی، سکوت داخلی!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اواخر خردادماه سالجاری بود که مسئولان باشگاه استقلال خبر رسمی حضور آندره استراماچونی در راس کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را منتشر کردند تا این مرد ایتالیایی به عنوان جانشین وینفرد شفر کارش را در جمع آبی پوشان آغاز کند.

کدام موضوع استراماچونی را عصبانی کرد، فشار خارجی، سکوت داخلی!

از آن موقع تاکتون باشگاه استقلال روزهای آرامی را پشت سر نگذاشته و هر روز حاشیه جدیدی برای این تیم بوجود آمده است. در حالی که هنوز تعیین نیست نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر چه زمانی آغاز خواهد شد، امروز دوشنبه یک خبرنگار ایتالیایی از احتمال جدایی استراماچونی اطلاع داد تا جدی ترین حاشیه این روزهای استقلال رقم بخورد.

جان لوکا دی ماتزیرو خبرنگار مطرح فوتبال ایتالیا خبر از ناراحتی سرمربی استقلال تهران از عدم جذب بازیکنان مد نظر وی داد و بیان کرد این مربی میخواهد تا دو روز آینده درباره ماندن یا رفتن از باشگاه استقلال تهران تصمیم گیری کند.

پس از انتشار چنین خبری در صفحه شخصی این خبرنگار، رسانه های خارجی نظیر: توتومرکاتو و فاکس اسپورت نیز واکنش نشان دادند و به احتمال جدایی استراماچونی از استقلال تهران پرداختند. آنها با اشاره به حضور دو ماهه این مربی در استقلال و موفقیتش در شش بازی پیش فصل با آبی پوشان اعلام کردند که وی محتمل است استقلال تهران را در فاصله 10 روز مانده به آغاز لیگ برتر تنها بگذارد.

این اظهار نظرها در حالی اجرا شده است که هنوز هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال به درست یا غلط بودن آن واکنشی نداشته اند تا حدس ها در خصوص آینده استقلال و این مربی ایتالیایی بیشتر گردد.

بعضی عنوان نموده اند جذب نکردن بازیکنان مد نظر مرد ایتالیایی عامل اصلی ناراحتی و دلخوری است و بعضی هم عنوان نموده اند کنار رفتن علی خطیر از باشگاه استقلال باعث ناراحتی استراماچونی شده است. لو رفتن مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال مورد دیگری بوده که از آن به عنوان دلیل عصبانیت استراماچونی یاد شده است.

این خبر پس از آن منتشر شد که میلیچ مدافع کروات مد نظر استقلال پس از حضور در تهران به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست از فرودگاه خارج گردد و آنطور که اعلام شده بلیت برگشت را دریافت نموده است.

هر چند اظهار نظر مسئولان باشگاه استقلال می تواند روشن کننده ابهامات این ماجرا باشد اما بعضی عنوان نموده اند این فشارها عامدانه به باشگاه استقلال وارد می گردد تا مسئولان این باشگاه بتوانند امتیازات لازم از وزارت ورزش را بگیرند!

با این حال تعیین نیست در پشت پرده چه خبر است که استقلال قبل از آغاز لیگ نوزدهم وارد این چالش شده و مسئولان باشگاه هم در قبال آن سکوت نموده اند.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37232

به "کدام موضوع استراماچونی را عصبانی کرد، فشار خارجی، سکوت داخلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام موضوع استراماچونی را عصبانی کرد، فشار خارجی، سکوت داخلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید