پرسپولیس به دنبال جبران بازی های محبت آمیز لغو شده!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس که از نوزدهم تیرماه برای برپایی اردوی 10 روزه خود در ترکیه به سر می برد روز گذشته به دلیل وضعیت نامساعد جوی نتوانست اولین بازی تدارکاتی خود را برگزار کند.

پرسپولیس به دنبال جبران بازی های محبت آمیز لغو شده!

سرخپوشان پایتخت به دلیل مه آلود بودن کمپ کاراتپه ترکیه مجبور شدند دیدار درون تیمی را جایگزین بازی محبت آمیز با حریف ترکیه ای خود نمایند. اتفاقی که سبب شد تا گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس نتواند به خوبی شاگردان خود را محک بزند.

کادر فنی پرسپولیس در حالی از عدم برگزاری دیدار تمرینی روز گذشته خود ناراضی است که طبق برنامه کادر فنی این تیم سرخ ها قرار است تا آغاز بازی های لیگ برتر شش بازی محبت آمیز انجام دهند.

سرخپوشان طبق قرار قبلی قرار بود دو بازی محبت آمیز 180 دقیقه ای انجام دهند که یکی از آنها لغو شد و دومین دیدار نیز به دلیل شرایط آب و هوایی محل اسکان سرخپوشان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

از این رو کالدرون از مدیران پرسپولیس خواسته تا پیگیر بازی های محبت آمیز در تهران شوند.

سرخپوشان پایتخت آمادگی خود را برای حضور در تورنمنت چهارجانبه جام شهدا اعلام نموده است اما زمان برگزاری این بازی ها هم معین نیست تا مدیران پرسپولیس بتوانند تاریخ این بازی ها را به کالدرون داده و او برنامه ریزی لازم را برای آماده سازی پرسپولیس داشته باشد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32355

به "پرسپولیس به دنبال جبران بازی های محبت آمیز لغو شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به دنبال جبران بازی های محبت آمیز لغو شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید