والورده: به قهرمانی فکر می کنم نه اخراج

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی بارسا ترجیح می دهد بجای مشغول کردن ذهنش به احتمال برکناری از این تیم به فتح دیدار فردای تیمش در فینال جام حذفی فکر کند.

والورده: به قهرمانی فکر می کنم نه اخراج

والورده: به قهرمانی فکر می کنم نه اخراج

شکست برابر لیورپول برای ارنستو والورده تبعات زیادی بدنبال داشته و هنوز هم خبرهایی از برکناری او به گوش می رسد. در روزهای اخیر بعضی رسانه ها خبر از احتمال برکناری سرمربی بارسا در صورت شکست تیمش در فینال فردا شب کوپا دل ری برابر والنسیا داده اند اما این سرمربی اسپانیایی تاکید نمود به این مسائل فکر نمی کند و تمام تمرکز او روی پیروزی در فینال برابر والنسیا است.

والورده درباره دیدار برابر والنسیا گفت: این فینال برای ما اهمیت زیادی دارد زیرا پیروزی برابر والنسیا بدان معناست که ما برای دومین سال متوالی پیروز به دبل در اسپانیا شده ایم. در ماه ژانویه فشردگی مسابقات بالا بود و دیدار بارسا برابر والنسیا نشان داد چه حریف سختی در فینال داریم و ما دو بار مقابل آنها به تساوی رسیدیم.

وی ادامه داد: شکست برابر لیورپول در لیگ قهرمانان بسیار سخت بود اما شما در چنین موقعیت هایی باید با اتحاد عمل کنید و ما در دو بازی بعد از شکست آنفیلد این موضوع را نشان دادیم و حالا فردا شانس فتح یک جام دیگر را نیز داریم. آن شکست چیزی بود که ما نمی توانیم آن را نادیده بگیریم، ما در دو فصل متوالی در لیگ قهرمانان حذف شدیم و در بازی با لیورپول چهار گل دریافت کردیم و باید در این شرایط تجدید نظر کنیم.

سرمربی آبی و اناری ها درباره احتمال برکناری در صورت شکست در این دیدار اضافه نمود: من در خصوص این موضوع فکر نمی کنم و فقط روی برنده شدن در بازی فردا تمرکز نموده ام. سرمربیان می دانند هر روز در چنین شرایطی هستند و این بخشی از نمایش است. این موضوع تنها برای من اتفاق نمی افتد و باید ببینید که رئال مادرید دو بار سرمربی خود را در طول فصل تغییر داده است. شما باید به همه تیم ها نگاه کنید و همه آنها لحظات پیچیده ای تجربه نموده اند.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25102

به "والورده: به قهرمانی فکر می کنم نه اخراج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: به قهرمانی فکر می کنم نه اخراج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید