نمایشگاه سال جاری جلوه ای از پیشرفت صنایع دستی است

به گزارش مجله سرگرمی، عضو انقلاب فرهنگی و رئیس جهاد دانشگاهی کشور با قدردانی از وزارت میراث فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی گفت: در سال های اخیر صنایع دستی پیشرفت بسیار جدی داشته است که شاید عموم مردم از آن اطلاعی نداشته باشند، اما این نمایشگاه جلوه این پیشرفت را به خوبی نمایش داده و مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده است.

نمایشگاه سال جاری جلوه ای از پیشرفت صنایع دستی است

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور، امروز پنجشنبه 7 شهریور 98، در حاشیه بازدید از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه کرد: امروز از بعضی از غرفه های صنایع دستی بازدید کردم و با تعدادی از هنرمندان از نزدیک صحبت کردم به نظر من آنچه در این نمایشگاه دیدم بی نظیر است مخصوصا این که صنایع دستی صنایع دستی هستند که در محیط کارخانه بزرگ فراوری نمی گردد و در محیط کارگاهی با استفاده از ذوق و هنر ایرانیان فراوری می گردد.

او اضافه کرد: باید مزیت های علمی صنایع دستی در هر استان به خوبی شناخته گردد که ظاهرا این مهم به دغدغه تبدیل شده و در حال اجرا است و جا دارد که در این خصوص از وزارت میراث فرهنگی تشکر کنیم.

طیبی ضمن این که دستاورد مهم این نمایشگاه را معرفی هنرهای سنتی و صنایع دستی به جامعه دانست، گفت: با توجه به اینکه صنایع دستی جزو مفاخر ملی ما به حساب می آید، اگر این کوشش های تاثیر گذار ادامه پیدا نمایند، صنایع دستی رتبه دوم اقتصاد ما را از آن خود می نماید.

وی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی نیز میخواهد از مزیت های صنایع دستی در برای اشتغال بهره گیری کند و امیدواریم با همکاری معاونت صنایع دستی شاهد پیشرفت های جدی باشیم.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43327

به "نمایشگاه سال جاری جلوه ای از پیشرفت صنایع دستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سال جاری جلوه ای از پیشرفت صنایع دستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید