نخستین بیمارستان محلی استان در بویین میاندشت ساخته می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بهروز کلیدری عصر پنج شنبه در مراسم بازدید معاون درمان وزارت بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان از زمین تخصیص یافته برای ساخت بیمارستان محلی در بویین میاندشت گفت: ساخت بیمارستان محلی بویین میاندشت در نقشه درمان استان اصفهان دیده شده است.

نخستین بیمارستان محلی استان در بویین میاندشت ساخته می گردد

وی در تعریف بیمارستان محلی گفت: ارائه خدمات شبانه روزی اورژانسی به بیماران از ویژگی یک بیمارستان محلی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در بیمارستان محلی ضمن فراهم شدن تسهیلات زایمان اقدام به ویزیت سرپایی می گردد.

وی گفت: در حال حاضر این اعتبارات در برنامه وزارت بهداشت دیده شده است که برای 10 تا 15 تخت بیمارستانی در یک بیمارستان محلی به اعتباری بالغ بر 15 تا 20 میلیارد تومان احتیاج است.

در ادامه مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی گفت: این طرح در سه طبقه با متراژ یک هزار و 200 متر در هر طبقه احداث می گردد.

سورانی با اشاره به اینکه طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی فریدن در متراژ سه هزار و 800 متر ساخته می گردد، اضافه نمود: طرح توسعه بیمارستان در سه طبقه از جمله بخش خدماتی در هم کف، اتاق عمل و اورژانس در طبقه اول اداری و سالن اجتماعات در طبقه سوم دیده شده است.

وی گفت: در طرح توسعه پنج اتاق عمل استاندارد، بخش سی.اس.آر و بخش های پشتیبانی و بخش خدماتی و تاسیساتی و بهسازی اورژانس دیده شده است.

سورانی ادامه داد: همچنین موتور خانه، سالن غذاخوری، آشپزخانه نیز از دیگر قسمت های طرح توسعه بیمارستان است.

لازم به ذکر است ساختمان فعلی بیمارستان شهید رجایی فریدن با 50 سال قدمت در دو طبقه با 80 تخت بیمارستانی به بیماران ارایه خدمت می نماید، بخش ccu بیمارستان بازسازی شده و دارای 11 تخت بیمارستانی است و بخش Icu مجهز به 6 تخت بیمارستانی است.

.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7771

به "نخستین بیمارستان محلی استان در بویین میاندشت ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین بیمارستان محلی استان در بویین میاندشت ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید