نام توتی دوباره در فهرست بازیکنان رم نهاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، پس از گذشت یک هفته جنجالی از خط خوردن نام کاپیتان ایتالیایی جالوروسی از فهرست بازیکنان این تیم، او دوباره به جمع قرمزپوشان پایتخت ایتالیا برگشت.

نام توتی دوباره در فهرست بازیکنان رم نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، نام فرانچسکو توتی که هفته پیش به شیوه ای ناگهانی و غیرمنتظره - پس از مصاحبه جنجالی درباره وضعیتش در المپیکو - از فهرست بازیکنان جالوروسی برای بازی مقابل پالرمو حذف شده بود، دوباره به این فهرست اضافه شد.

رم امروز (شنبه) در هفته بیست و هفتم سری A میهمان امپولی است و لوچانو اسپالتی، سرمربی جالوروسی نام کاپیتان 39 ساله تیمش را در فهرست بازیکنان خود برای این بازی قرار داده است.

توتی دو هفته پیش مصاحبه ای جنجالی انجام داد که در آن به سردی روابطش با اسپالتی اعتراف و از نیمکت نشینی های متوالی خود در این فصل ابراز نارضایتی کرد. اسپالتی هم در واکنش به مصاحبه ای که توتی انجام داد او را در حالی که نه مصدوم بود و نه محروم، از فهرست بازیکنان رم برای بازی خانگی برابر پالرمو کنار گذاشت. این ماجرا بازتاب گسترده ای در فوتبال ایتالیا داشت که بسیاری از اهالی دنیای فوتبال در داخل و خارج از این کشور به آن واکنش نشان دادند.

اسپالتی اخیراً گفته بود که دیگر درباره توتی صحبت نخواهد کرد اما با بازگشت توتی به جمع بازیکنان رم، به نظر می رسد اختلافات میان او و سرمربی تیمش تا حدودی رفع شده است.

رم امشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران میهمان امپولی خواهد بود.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64720

به "نام توتی دوباره در فهرست بازیکنان رم نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام توتی دوباره در فهرست بازیکنان رم نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید