موسوی: دنبال رفع کردن مسائل وزنه برداری بانوان هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مسائل وزنه برداری بانوان را جویا شدم و هر کاری که از دست مان برمی آید برای رفع کردن مسائل شان انجام می دهیم.

موسوی: دنبال رفع کردن مسائل وزنه برداری بانوان هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، زهرا سادات موسوی در مورد حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران اعلام کرد: اولین بازدیدم در سال جدید از اردوی آمادگی این تیم جهت اعزام به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا بود. در این بازدید از نزدیک مسائل ملی پوشان را جویا شدم و بر همین اساس هر کاری که از دست مان بر می آید برای رفع کردن مسائل شأن انجام می دهیم تا شاهد مدال آوری بانوان در میادین بین المللی باشیم.

وی ادامه داد: در این بازدید گفتگویی با کادر فنی و نفرات حاضر در اردو داشتیم که بچه ها مسائلشان را عنوان داشتند. امیدوارم با یاری ما و تمرینات خوب، ملی پوشان بتوانند با روحیه و انگیزه بالا به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام شوند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد توسعه وزنه برداری بانوان در ایران گفت: این حرکت به تازگی راه اندازی شده است. اگر ملی پوشان ما در مسابقات قهرمانی آسیا خوب ظاهر شوند و با موفقیت کار خود را انتها دهند، مطمئناً وزنه برداری بانوان در استان ها توسعه پیدا می نماید و باعث می گردد تا اعزام های بیشتر از قبل صورت گیرد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17771

به "موسوی: دنبال رفع کردن مسائل وزنه برداری بانوان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: دنبال رفع کردن مسائل وزنه برداری بانوان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید