موسسه زبان در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، موسسه زبان گات، از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های زبان در تهران هست که علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، برگزاری دوره های آیلتس، کلاس های T.T.C، زبان فرانسه، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی و ...، زبان های نادر مانند چینی، نروژی، سوئدی، روسی، هلندی، ارمنی، اوکراینی، پرتغالی و ... در آن تدریس می شود.

موسسه زبان در تهران

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، این آموزشگاه از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه آموزش زبان های خارجی و برگزاری کلاس های آمادگی آزمون شروع کرده که امروزه با موفقیت های روزافزون دارای 6 شعبه در سطح تهران است.

این مجموعه به همراه تیم خود طی این سال ها توفیق خدمت گذاری به زبان آموزان را داشته است و هدف اصلی از افزایش شعب تنها دسترسی آسان تمامی مردم ساکن تهران هست و به هیچ عنوان جنبه مادی نداشته است، زیرا مدیریت تمامی شعب به دست یک نفر بوده و سطح کیفیت آموزشی و اساتید یکسان در نظر گرفته شده است. از افتخارات این مؤسسه زبان می توان به حضور آقای نم سوک، رئیس شرکت هانول در کره جنوبی و بازدید معاون سفیر سوئد و رئیس بخش فرهنگی سفارت سوئد اشاره کرد.

چرا مؤسسه زبان گات؟

ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان این سوال باشد که چرا مؤسسه زبان گات را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان معرفی کرده ایم، با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و خدمات این مرکز زبان آشنا شوید.

ارزیابی کیفیت تدریس استاد در طول ترم با روش observe و نظرسنجی از زبان آموزان در پایان هر ترم از مهم ترین ویژگی های آموزشگاه زبان گات به شمار می رود. قبل از استخدام اساتید نیز ابتدا توسط مدیر آموزشگاه و یا سوپروایزر یک مصاحبه شفاهی انجام می گیرد و دمو گرفته می شود، پس از قبولی در این دو مرحله استاد به صورت موقت در مؤسسه شروع به فعالیت می کند که با رضایت کامل زبان آموزان به صورت رسمی استخدام می شوند. قطعاً با عبور از همچنین فیلترهای ارزیابی، بهترین ها در این مرکز زبان حضور دارند.

به کار بردن شیوه های نوین و مؤثر آموزشی مطابق با استاندارد دنیای و استفاده از کتاب ها و منابع آموزشی برای تدریس بی نقص و کامل.

شما با هر شرایط و در هر کجای این دنیا که هستید می توانید از کلاس های آموزشی این مؤسسه زبان بهره ببرید، زیرا دوره های ترمیک، کلاس های خصوصی، فشرده، فوق فشرده و آنلاین برای شما زبان آموزان گرامی وجود دارد. اگر در دیگر شهرهای ایران زندگی می کنید و یا خارج از کشور هستید می توانید از کلاس های آنلاین مؤسسه زبان گات بهره ببرید. این کلاس ها با اپلیکیشن هایی مانند اسکایپ و ایمو برگزار می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تمامی دوره های نام برده شده می توانید به وب سایت آموزشگاه زبان گات مراجعه فرمائید و یا از طریق تلفن با شعبه مورد نظر تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان مجرب ما بهترین راهنمایی را با توجه به شرایط شما در اختیارتان قرار دهند.

انتهای رپرتاژ خبری

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18019

به "موسسه زبان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه زبان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید