ملی پوشان ایران به تمرین سبک پرداختند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان تمرینات سبکی را برای شاگردانش که در پوکت تایلند حضور دارند، در نظر گرفت.

ملی پوشان ایران به تمرین سبک پرداختند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، حسین توکلی پس از برطرف خستگی شاگردانش و استراحت یک روزه ای که به ملی پوشان کشورمان داده بود، نخستین تمرین سبک را در 2 جلسه صبح وعصر امروز (شنبه) در سالن تمرینی طراحی کرد.

مجید عسگری در دسته 62 کیلوگرم، جابر و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم و علی میری در دسته 77 کیلوگرم 4 ملی پوش کشورمان هستند که قرار است طبق برنامه از ظهر روز دوشنبه 16 شهریور به ترتیب روی تخته بروند و با رقبای خود برای کسب یکی از سکوهای قهرمانی قاره کهن دست و پنجه نرم نمایند. بر همین اساس سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان پس از استراحت یک روزه و برطرف خستگی وزنه بردارانش بعداز پرواز طولانی که تا شهر پوکت تجربه کردند، صبح و عصر امروز تمرین سبکی را در دستور کار وزنه بردارانش قرار داد تا ضمن هماهنگی بدن آنها با شرایط آب و هوایی تایلند، وضعیت آمادگی شان را نیز بسنجد.

سالن تمرینی که کمیته برگزاری مسابقات برای تمرین وزنه برداران آسیایی در این دوره از رقابت ها در نظر گرفته پارکینگ مجموعه ای است که قرار است مسابقات آسیایی بزرگسالان در سال 2015 در این محل که سالن مخصوص ژیمناستیک است، برگزار گردد. این سالن تمرین خیلی از لحاظ کیفی در شرایط خوب و استانداردی قرار ندارد و بیشتر از هرموضوع دیگری عدم توانایی تایلندی ها و کمیته برگزاری مسابقات آسیایی را برای برگزاری مسابقات بزرگسالان قاره آسیا تأیید می نماید.

همچنین صبح امروز حسین توکلی با حضور در کنگره مسابقات، لیست نهایی شاگردانش را به همراه رکوردهای ورودی آنها به کمیته مسابقات تحویل داد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33887

به "ملی پوشان ایران به تمرین سبک پرداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان ایران به تمرین سبک پرداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید