مرکز خرید لاورا در آنتالیا

به گزارش مجله سرگرمی، همانطور که می دانید توریست ها هر ساله بواسطه مناطق گردشگری و جاذبه های گردشگری ،ترجیح می دهند که تور آنتالیا را انتخاب نمایند ولی یکی از جاذبه های اصلی این شهر ،مراکز خرید محسوب می شوند. این مراکز خرید در مناطق مختلف آنتالیا از جمله لارا ،بلک و … پراکنده شده اند.تعداد این مراکز خرید بسیار زیاد هستند و در هر منطقه ای چند مرکز خرید و اوت لیت مدرن بچشم می خورد پس بنابراین اگر بدنبال اجناس شیک و مدرن با قیمت مناسب هستید به مرکز خرید لاورا در آنتالیا بروید. مرکز خرید Laura در منطقه لارا واقع شده است.

مرکز خرید لاورا در آنتالیا

مرکز خرید لاورا آنتالیا یکی از زیباترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا در منطقه لارا می باشد .این مرکز خرید مجهز و شیک در سال 2004 در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع برای مردم افتتاح گشت.بیشترین بازدیدکنندگان این مرکز خرید را اروپاییان تشکیل می دهند.در طبقات مختلف مرکز ، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 600 خودرو ، 2 سوپرمارکت بزرگ و 14 رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی بچشم میخورد البته مهم ترین قسمت این مرکز خرید ،سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی ست که همراه با خانواده و دوستان می توانید به تماشای انواع فیلم های خارجی بپردازید.

مرکز خرید لاورا در منطقه کپز در بلوار اجویت، محل مناسبی برای تهیه انواع مایحتاج روزانه می باشد زیرا در آن همه نوع اجناسی بچشم میخورد ضمناً اجناس نهفته در 80 فروشگاه این مرکز دارای برندهای بین المللی می باشند و اجناس تقلبی در آنها وجود ندارد و چانه زنی در این فروشگاه رایج است. این مرکز معمولا همه روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد و همچنین نیز برای سرگرم کردن فرزندانتان می توانید آنها را به بخش بازی و سرگرمی این فروشگاه ببرید در نتیجه مرکز خرید لاورا با امکانات گفته شده ،جزو یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا از نظر مردم محسوب می گردد.

  • آدرس مرکز خرید لاورا آنتالیا : Özgürlük Bulvarı,07160 Antalya,Turkey

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: لذت سفر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32567

به "مرکز خرید لاورا در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید لاورا در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید