مایک پنس: احتمال جاسوسی از من توهین آمیز است

به گزارش مجله سرگرمی، معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت، این احتمال که مقام های اطلاعاتی کشورش حین انتخابات 2016 از او جاسوسی نموده باشند توهین آمیز و برخورنده است.

مایک پنس: احتمال جاسوسی از من توهین آمیز است

مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا در تایید سخنان ترامپ که باید در خصوص منبع شروع تحقیقات رابرت مولر درباره مداخله انتخاباتی 2016 روسیه تحقیقات به عمل آید، گفت مردم حق دارند بدانند که این تحقیقات چطور شروع شد. رئیس جمهوری آمریکا معتقد است این تحقیقات با جانبداری و انگیزه شخصی بوده است.

مایک پنس در مصاحبه با ساندرا اسمیت از فاکس نیوز گفت: باید به این نقطه برسیم که تحقیقات چطور شروع شد. مردم آمریکا حق دارند بدانند که این تحقیقات اصلا چطور شروع شد. همانطور که دادستان کل مقابل کنگره گفت، مساله جاسوسی هم در میان است. باید متوجه شویم چرا چنین چیزی بوده است.

او در پاسخ به اینکه آیا مساله جاسوسی از او هم در میان است، گفت: خب فکر می کنم باید این را روشن کنیم. واقعا ضروری است تا به نقطه شروع این تحولات برسسیم و تعیین گردد که آیا نقض قوانین اتفاق افتاده است یا خیر. اگر قانون نقض شده باشد، افراد مسوول باید جوابگو باشند. اما لازم می دانم به شما بگویم که برای من بسیار توهین آمیز و برخورنده است.

اظهارات معاون ترامپ در شرایطی مطرح می گردد که رئیس جمهوری آمریکا همچنان ادعای جاسوسی بی سابقه از کمپین 2016 خودش را به میان می کشد. ترامپ ماه گذشته گفت: قطعا از کارزار انتخاباتی من جاسوسی شد. واضح تر بگویم جاسوسی غیر قانونی، جاسوسی بی سابقه و اتفاقی افتاد که نباید دوباره در کشور ما تکرار گردد.

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا که از متحدان ترامپ است، درباره کوشش های پیش از انتخابات 2016 اف بی آی در خصوص تحقیقات از شماری از اعضای کمپین دونالد ترامپ تحقیق می نماید. او ماه گذشته گفت: معتقدم جاسوسی رخ داد و باید مورد آنالیز قرار بگیرد. ، ایسنا

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22224

به "مایک پنس: احتمال جاسوسی از من توهین آمیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایک پنس: احتمال جاسوسی از من توهین آمیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید