مائوریتزیو ساری: استحقاق کسب یک جام را داریم، قهرمانی در لیگ اروپا به اندازه حضور در جمع 4 تیم اول لیگ برتر سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، مائوریتزیو ساری از بازگشت تیمش به روزهای اوج راضی است.

مائوریتزیو ساری: استحقاق کسب یک جام را داریم، قهرمانی در لیگ اروپا به اندازه حضور در جمع 4 تیم اول لیگ برتر سخت است

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از فزونی آسان تیمش مقابل واتفورد در هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس از نمایش شاگردان خود تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: بازی بد ما در نیمه اول بیشتر به خاطر خستگی بود، نه مشکل روانی. در نیمه دوم واتفورد از شدت جدیتش کم کرد و توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم که در راه پیروزی یاری بزرگی بود. کانته دچار مصدومیت همسترینگ شده و احتمالا باید به او استراحت می دادم، با این حال اتخاذ چنین تصمیمی در قبال بازیکنان مهم سخت است. به نظر نمی رسد او در 2 بازی آینده به میدان برود. همان قدر که بازی برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر سخت است، به همان اندازه قهرمانی در لیگ اروپا هم سخت خواهد بود. به نظرم استحقاق کسب یک جام را در این فصل داریم. می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم و از این جهت به لیگ اروپا اهمیت زیادی می دهیم.

او درباره خداحافظی گری کیهیل از تیم در انتها فصل اضافه کرد:کیهیل در طول فصل واقعا حرفه ای رفتار کرد. او تنها 7 بازی انجام داد اما در تمرینات فردی مهم بود. امروز آخرین بازی او برای چلسی به حساب می آمد و به نظرم حضورش در زمین اهمیت داشت. گری در اینجا جام های زیادی کسب نموده و باید با طرفداران، باشگاه و استادیوم خداحافظی می کرد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22394

به "مائوریتزیو ساری: استحقاق کسب یک جام را داریم، قهرمانی در لیگ اروپا به اندازه حضور در جمع 4 تیم اول لیگ برتر سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: استحقاق کسب یک جام را داریم، قهرمانی در لیگ اروپا به اندازه حضور در جمع 4 تیم اول لیگ برتر سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید