عرشه پل چمران جنوب &ndash بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل بدریان پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از مراحل نصب عرشه پروژه فوق با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: عملیات نصب عرشه پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل اله به طول 48 متر و به وزن 62 تن با فعالیت شبانه روزی نیروهای اجرایی مدیریت عمرانی ، ترافیکی،شهری و... شهرداری منطقه یک، ساعت 6 صبح بامداد امروز - دوشنبه 24 دی ماه - به اتمام رسید.

عرشه پل چمران جنوب &ndash بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد

وی اضافه کرد: با توجه به حجم ترافیکی بزرگراه شهید چمران این عملیات از ساعت 24 با بسته شدن جهت شرق به غرب بزرگراه چمران حدفاصل خیابان یمن تا پل یادگار امام (ره) و انتقال خودروهای عبوری به لاین جنوبی این بزرگراه با حضور پلیس راهور انجام شد.

سرپرست شهرداری منطقه یک تهران گفت: با وجود بارش برف و باران نیروهای حاضر در پروژه بدون وقفه با هدف نصب و بازگشایی سریع معبر و جلوگیری از بروز مسائل احتمالی ناشی از تاخیر در اجرا، عملیات را ساعت 6 صبح امروز به اتمام رساندند و جهت تردد خودروها در دو جهت غرب به شرق و بالعکس مانند روال قبل باز و رفت و آمد وسایل نقلیه بدون مشکل در این بزرگراه انجام شد.

لازم به ذکر است با بازگشایی پل تقاطع غیر همسطح چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله خودروهای عبوری که قصد تغییر جهت به سمت دانشگاه شهید بهشتی، بلوار دانشجو و محلات اوین، درکه ، ولنجک و... را دارند می توانند از این جهت ایجاد شده استفاده کنند

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10308

به "عرشه پل چمران جنوب &ndash بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرشه پل چمران جنوب &ndash بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید