صدور بیش از 6500 سند روستایی تا سرانجام امسال در استان کرمان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از تدوین نقشه راه تثبیت روستاها و شهرهای کوچک استان کرمان خبر داد.

صدور بیش از 6500 سند روستایی تا سرانجام امسال در استان کرمان

به گزارش خبرنگاران، رضا طالبی زاده در نشست هم اندیشی و همکاری در اجرای قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن گفت: نقشه راه تثبیت روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان کرمان در 6 ماهه دوم سال جاری تدوین شده و بر اساس آن تا سرانجام سال جاری بیش از 6500 سند روستایی صادر خواهد شد.

وی اعلام نمود: سهمیه واحدهای ثبتی بر اساس ظرفیت و نیروی انسانی معین و به آنان ابلاغ شده تا روند صدور اسناد مالکیت کاداستری اراضی و ساختمان های روستایی و شهرهای زیر بیست و پنج هزار نفر جمعیت بر اساس برنامه راهبردی صورت پذیرد.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه در روند صدور اسناد مالکیت روستایی نیازمند تعامل سایر ادارات متولی امر زمین و مسکن می باشیم، افزود: در برخی مناطق فی مابین متصرفین اختلافات میدانی وجود دارد و این امر روند تثبیت اراضی روستایی را با مشکل روبرو کرده است که مسئولین ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بازدیدهای میدانی و حضور در شهرستان های مختلف نسبت به رفع این مسائل اقدام خواهند کرد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52739

به "صدور بیش از 6500 سند روستایی تا سرانجام امسال در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بیش از 6500 سند روستایی تا سرانجام امسال در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید