شرکت های دانش بنیان از صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه گری نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان نسبت به صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه گری داشته باشند، گفت: ما در کوشش هستیم تا بر اساس فرصت اقتصادی شرکت ها و شرایط حاکم بر کشور سرویس های متنوعی به آنها ارائه دهیم.

شرکت های دانش بنیان از صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه گری نمایند

به گزارش خبرنگاران، دکتر علی وحدت امروز در رویداد خوشامدگویی به شرکت های دانش بنیان جدید که در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، حمایت از شرکت های دانش بنیان به وسیله ابزارهای اقتصادی را از جمله ماموریت های این صندوق نام برد و اضافه نمود: به منظور پوشش دهی کامل شرکت های دانش بنیان ما تغییرات کمی و کیفی در ارائه خدمات ایجاد کردیم و در این راستا از همه ظرفیت های اقتصادی موجود در کشور بهره مند شدیم.

وی با اشاره به همکاری صندوق های پژوهش و فناوری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت اقتصادی از شرکت های دانش بنیان، یادآور شد: شرکت های دانش بنیان کوچک به منظور اخذ تسهیلات مورد احتیاج می توانند به 18 صندوق پژوهش و نوآوری سراسر کشور مراجعه نمایند.

وحدت با اشاره به برگزاری این رویداد، گفت: ما امروز به استقبال شما آمدیم و به شما خیر مقدم عرض می کنیم و از شما درخواست داریم که نسبت به ما مطالبه گری داشته باشید و درخواست های خود را به ما اعلام کنید.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات در حوزه دانش بنیان ها، گفت: دلیل طولانی شدن فرآیندها عدم آشنایی متقابل از عملکرد ماهیت یکدیگر است و ما اینجا اعلام می کنیم که صندوق متعلق به همه شماست و ما با ارائه خدمات متنوع درصدد هستیم تا از شرکت ها حمایت کنیم.

وی گفت: ما در این راستا در تلاشیم که با توجه به حوزه فعالیت ها، اندازه شرکت ها، فرصت های اقتصادی شرکت ها و همچنین شرایط خاص حاکم بر کشور سرویس های متنوعی را طراحی کنیم و امیدواریم شرکت ها بتوانند به صورت واقع بینانه از این خدمات بهره مند شوند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، صدور ضمانت نامه را از جمله خدمات این صندوق نام برد که با اعمال اصلاحاتی صدور آن در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و یادآور شد: علاوه بر آن در صورتی که شرکت ها مایل باشند که در نمایشگاه خاصی حاضر شوند و یا تاییدیه های لازم را دریافت نمایند، می توانند از خدمات این صندوق استفاده نمایند.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33217

به "شرکت های دانش بنیان از صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه گری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان از صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه گری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید