سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بی فایده برای دخالت در امور داخلی ایران کوشش می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد که تیم سیاست خارجی آمریکا با پرداختن به موضوعات موهوم و بی اساس، به عبث برای دخالت در امور داخلی ایران کوشش می نماید.

سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بی فایده برای دخالت در امور داخلی ایران کوشش می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز آدینه در پیغامی توئیتری بار دیگر از اظهارات مداخله جویانه مقامات آمریکایی در امور داخلی ایران انتقاد کرد.

سید عباس موسوی در این پیغام توئیتری گفت: تیم سیاست خارجی آمریکا تمام کوشش خود را به عبث صرف دخالت در امور داخلی ایران، با پرداختن به موضوعات موهوم و بی اساس با ادبیاتی نازل و شیوه ای محقرانه و بی سابقه در تاریخ آمریکا نموده اند. در ایالات متحده، جای نهادی با نگاه راهبردی به موضوعات دنیای خالی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ساعاتی پیش در یک پیغام توئیتری دیگر در واکنش به اظهارات موهن مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح نموده بود: او [مایک پامپئو] که تفکرات یک سازمان جهنمی، فریبکار و برانداز (CIA) را به میدان دیپلماسی به عنوان یک حوزه متمدنانه آورده در حد و اندازه هیچ وزیر خارجه ای در دنیا نیست و جایگاهی در این حوزه ندارد.

.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64347

به "سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بی فایده برای دخالت در امور داخلی ایران کوشش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بی فایده برای دخالت در امور داخلی ایران کوشش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید