سجاد مردانی به نشان برنز دست یافت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سجاد مردانی سرگروه تیم ملی تکواندو ایران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای وزن 80+ کیلوگرم به مصافکیو دون این از کره جنوبی رفت و با قبول5 بر 4 شکست به نشان برنز دست یافت. وی در اولین دیدار رافائیل آیوکائف از روسیه را 9 بر 7 از پیش رو برداشت سپس استفن لامبدین از آمریکا را 8 بر 7 شکست داد و در ادمه هم با فزونی 4 بر 3 برابر مایکون سیکوئرا از برزیل را شکست داد. این کره ای پیش از مردانی، سعید رجبی را از دور مسابقات حذف نموده بود.

سجاد مردانی به نشان برنز دست یافت

در مبارزات امروز تیم کشورمان یک نماینده در دیدارهای نهایی دارد. آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم با فزونی 19 بر 7 برابر لئون گلاسنویک از کرواسی، غیبت دنیز داگدلن از ترکیه، 12 بر 5 مقابل خلیل صفوان از استرالیا و در 19 بر 5 برابر آدرین ویسنته از اسپانیا راهی مبارزه نهایی شده بود.

برای تیم ملی کشورمان تا کنون میرهاشم حسینی یک نشان طلا کسب نموده است. سروش احمدی، فرزان عاشورزاده و سعید رجبی هم از دور مسابقات حذف شدند.

دومین مرحله از رقابت های گرندپری در سال 2019 با حضور 256 تکواندوکار از 48 کشور به میزبانی ژاپن جریان دارد و تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44505

به "سجاد مردانی به نشان برنز دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجاد مردانی به نشان برنز دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید