زوج مناسب پورعلی گنجی در خط دفاعی تیم ملی چه کسی است؟

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس فوتبال ایران معتقد است هنوز هماهنگی لازم در خط دفاع تیم ملی ایجاد نشده است.

زوج مناسب پورعلی گنجی در خط دفاعی تیم ملی چه کسی است؟

مجتبی تقوی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگاران درباره دیدار تیم ملی ایران و ویتنام در جام ملت های آسیا گفت: بازی خوبی برابر ویتنام انجام دادیم و تیم ملی شایسته این پیروزی بود. البته ویتنام به مراتب بیشتر از یمن استانداردها را حفظ کرد.

وی ادامه داد: این تیم دفاع بهتری نسبت به یمن داشت و در حملات زهردار تر بود و شانس آوردیم که در یک موقعیت دروازه مان باز نشد. در نیمه نخست بهتر بازی کردیم و کنترل توپ و میدان به طور کامل دست ایران بود. در نیمه دوم ویتنام شایستگی ها خود و نقاط ضعف ما را نشان داد و این می تواند به ما در بازی های بزرگ یاری کند.

تقوی درباره خط دفاع تیم ملی ایران گفت: هنوز آن اقتدار لازم را در خط دفاع تیم ملی نمی بینیم و زوج مناسب پورعلی گنجی هنوز در ترکیب پیدا نشده است. البته من معتقدم در بین سه دفاع دیگر یعنی منتظری، حسینی و کنعانی زادگان، مجید حسینی بهترین گزینه برای بازی کردن در کنار پورعلی گنجی است. البته بیش از حد برانگیخته شدن جوانی مثل حسینی باعث می گردد آن تکل خشن را زیر پای بازیکن یمن بزند و در بازی های بزرگ مطمئنا جریمه اش بیش از کارت زرد خواهد بود.

او درباره رقبای اصلی ایران در این جام و ضعیف تر از ظاهر شدن کره جنوبی، ژاپن و استرالیا نسبت به انتظارها گفت: تیم هایی مثل کره و ژاپن از لحاظ فوتبالی با ما تفاوت زیادی دارند. آن ها به دنبال نسل سازی و نتیجه دریافت در جام جهانی هستند و حتی این کار را از جام ملت ها که برای ما در آن قهرمانی بسیار بااهمیت است، شروع نموده اند. اما کی روش با تمام قوا و بازیکنان جوان و باتجربه آمده که این نشان می دهد تیم ملی از این دوره جام ملت های آسیا فقط قهرمانی می خواهد. امیدوارم این اتفاق هم بیفتد و ما با جام به ایران برگردیم.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10205

به "زوج مناسب پورعلی گنجی در خط دفاعی تیم ملی چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج مناسب پورعلی گنجی در خط دفاعی تیم ملی چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید