رونالدو و حضور دوباره در کورس برای توپ طلا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بعد از جدایی رونالدو از تیم فوتبال رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس خیلی ها مطمئن نبودند که او بتواند استانداردهای بالای خودش را حفظ نموده و معتقد بودند تغییر محیط بر روی عملکردش تاثیر می گذارد.

رونالدو و حضور دوباره در کورس برای توپ طلا

اما نه تنها چنین اتفاقی نیفتاد، بلکه او دوباره توانست خودش را در لیست مدعیان اصلی دریافت توپ طلا هم قرار دهد. در دوره گذشته لوکا مودریچ توانست به سلطه کریس رونالدو و لیونل مسی که از سال 2008 توپ طلا می بردند انتها دهد و توپ طلا را ببرد. اما به نظر دوباره رونالدو یکی از رقیبان بزرگ هر بازیکنی برای بردن این جایزه است. ستاره پرتغالی در سن 34 سالگی در تورین فرم ایده آلی دارد و شاید اگر شکست فاجعه باشگاهش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان نبود، می توانست در لیگ قهرمانان اروپا هم پیروز باشد، در آن صورت مطمئناً شانسش برای رسیدن به توپ طلا بیشتر هم بود.

او همچنین بعد از قهرمانی با پرتغالی در یورو 2016 توانست عنوانی دیگر در سطح ملی هم کسب کند و قهرمان لیگ ملت های اروپا شد. به غیر از آن توانست یک قهرمانی در لیگ هم به افتخاراتش اضافه کند. این آمار باعث شده تا دوباره او را جزو مدعیان اصلی دریافت توپ طلا بدانیم.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32981

به "رونالدو و حضور دوباره در کورس برای توپ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو و حضور دوباره در کورس برای توپ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید