دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته دوباره به تعویق افتاد

به گزارش مجله سرگرمی، دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان که قرار بود آبانماه به میزبانی مشهد برگزار گردد دوباره به تعویق افتاد و به سال آینده موکول شد.

دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته دوباره به تعویق افتاد

هادی رضایی مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشسته مردان که قرار بود آبانماه به میزبانی مشهد برگزار گردد به دلیل عدم اعلام آمادگی تیم های مطرح دنیا برای شرکت در این مسابقات دوباره به تعویق افتاد و در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه از 6 تیمی که برای شرکت در دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشسته مردان اعلام آمادگی نموده بودند تنها 4 تیم در رنکینگ دنیای قرار داشتند و این برای ما به عنوان میزبان راضی کننده نبود. به همین خاطر از فدراسیون دنیای درخواست کردیم که زمان این مسابقات را به سال آینده و چند ماه قبل از برگزاری بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو موکول کند تا مسابقات را با حضور تیم های راه یافته به بازیهای پارالمپیک 2020 برگزار کنیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته اظهار داشت: این برای دومین بار است که زمان برگزاری لیگ دنیای والیبال نشسته به تعویق می افتد. این مسابقات قرار بود تیرماه به میزبانی ایران و در استان گلستان برگزار گردد که به دلیل سیل اخیر و اتفاقات پیش آمده از سازمان دنیای پاراوالیبال درخواست کردیم که رقابتها را به زمان دیگری موکول کند. الان نیز به خاطر عدم آمادگی تیم های مطرح دنیا شرایط را برای برگزاری لیگ دنیای مناسب ارزیابی نمی کنیم.

رضایی در سرانجام در پاسخ به این پرسش که آیا دوباره مشهد میزبان برگزاری دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشسته خواهد بود؟ اظهار کرد: مشهد شرایط خوبی را برای میزبانی لیگ دنیای والیبال نشسته دارد و قطعا این مسابقات سال آینده نیز در مشهد برگزار خواهد شد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34386

به "دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته دوباره به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته دوباره به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید