دلیخت:یووه می تواند باعث پیشرفتم گردد، از بچگی هوادار بیانکونری بودم

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع جدید یوونتوس در جلسه معارفه اش گفت: به نظرم یوونتوس می تواند در رشد من در خط دفاع یاری کند.

دلیخت:یووه می تواند باعث پیشرفتم گردد، از بچگی هوادار بیانکونری بودم

به گزارش خبرنگاران، ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی جدید یوونتوس در جلسه معارفه اش گفت: درباره عکسی که از زمان کودکی ام با لباس یوونتوس منتشر شده باید بگویم که من از آن موقع هوادار یووه بودم. من 19 سال دارم و می توانم بهتر شوم و می خواهیم این اتفاق بیفتد. سخت است که هر روز شما یاد بگیرید و امیدوارم بهترین بازیکن شوم. می خواهم در تمام رقابت ها پیروزی شوم این همان تفکر یوونتوس است.

وی اضافه نمود: من هنوز جوان هستم و تنها 19 سال سن دارم ولی احساس می کنم که تجربه زیادی کسب کردم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا خارج از کشور هلند فوتبالم را ادامه دهم. از استقبال پرشور طرفداران یوونتوس مسرور شدم و دوست دارم دوباره میان آنها باشم. تمام تلاشم را می کنم تا در این محیط جدید پیروز باشم.

کاپیتان سابق آژاکس ادامه داد: به اینجا آمدم چون ایتالیا یکی از کشورهایی است که بهترین مدافعان و خط دفاعی را دارد. یوونتوس برنامه خوبی برای پیشرفت من است. به نظرم یوونتوس می تواند در رشد من در خط دفاع یاری کند.امیدوارم از قهرمانان یوونتوس مثل کیلینی، بوفون و رونالدو چیزهای زیادی یاد بگیرم. با ساری به صورت تلفنی صحبت کردم و او یکی از دلایلی شد که به یوونتوس آمدم.از او چیزهای خوبی را شنیدم و فلسفه فوتبال را دوست داشتم.

دلیخت پس از کشمکش های فراوان در نهایت به یوونتوس با قراردادی 5 ساله منتقل شد. بیانکونری برای جذب این مدافع جوان هلندی 75 میلیون یورو هزینه کرد.

انتهای پیغام/ا

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33992

به "دلیخت:یووه می تواند باعث پیشرفتم گردد، از بچگی هوادار بیانکونری بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت:یووه می تواند باعث پیشرفتم گردد، از بچگی هوادار بیانکونری بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید