داوید سیلوا: سرانجام فصل بعد از منچسترسیتی می روم، مقصد بعدی ام؟ همسرم برایم تصمیم می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک اسپانیایی آبی پوشان شهر منچستر از تصمیم خود برای ترک قهرمان لیگ برتر انگلیس اطلاع داد.

داوید سیلوا: سرانجام فصل بعد از منچسترسیتی می روم، مقصد بعدی ام؟ همسرم برایم تصمیم می گیرد

به گزارش خبرنگاران، داوید سیلوا خاطرنشان کرد که بعد از یک دهه حضور در تیم فوتبال منچسترسیتی، در انتها فصل آینده به حضورش در جمع آبی های شهر منچستر انتها خواهد داد و بعد از آن هم به هیچ تیم لیگ رجحان دیگری ملحق نخواهد شد. فصل آینده دهمین فصل حضور سیلوا در من سیتی خواهد بود، تیمی که سال 2010 از والنسیا به آن پیوست.

او که یکی از تأثیرگذارترین مهره های منچسترسیتی در سال های اخیر و به خصوص دو قهرمانی قبلی این تیم بوده است، 4 قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در جام حذفی و 4 قهرمانی در جام اتحادیه کسب کرد.

سیلوا به دیلی میل گفت: فصل آینده آخرین فصل من در منچسترسیتی است. 10 سال حضور در این تیم برای من کافی و مدت زمانی ایده آل است. در ابتدا باشگاه از من خواست که دو سال دیگر بمانم اما من تصمیم گرفتم که قراردادم را یک ساله تمدید کنم تا در انتها 10 سال، به حضورم در این تیم پایان دهم. فصل آینده این چرخه کامل می شوم. 10 عدد رند و زیبایی است. من هرگز نمی توانم تصور کنم که به جز منچسترسیتی برای تیمی دیگر بازی کنم. پس بعد از 10 سال تمام است.

سیلوای 33 ساله با اشاره به اولویت های فردی اش از جمله خانواده برای مشخص مقصد بعدی اش اضافه کرد: من الان صاحب خانواده هستم و بحث اولویت ها مطرح است. می خواهم زمان بیشتری را با خانواده ام سپری کنم. یک سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارم و بعد از آن هم باید دید چه می گردد.

هافبک اسپانیایی سیتی در ادامه تأکید کرد اگرچه برنامه ترک این تیم را دارد اما هنوز به بازنشستگی فکر نمی نماید. با این حال او احتمال رفتن به چین یا هر تیم دیگری که او را مجبور به رویارویی با سیتی کند، رد کرد.

سیلوا گفت: نه به چین نمی روم. نمی دانم مقصد بعدی ام کجاست. همسرم برای تصمیم می گیرد. من به شخصه دوست دارم در لاس پالماس بازنشسته شوم اما فوتبال تغییر می نماید. چه کسی می داند؟ همه چیز به تیم و بازیکنان بستگی دارد. من نمی توانم به اینجا بیایم تا با تیم لاس پالماس در دسته دوم بازی کنم.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29694

به "داوید سیلوا: سرانجام فصل بعد از منچسترسیتی می روم، مقصد بعدی ام؟ همسرم برایم تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوید سیلوا: سرانجام فصل بعد از منچسترسیتی می روم، مقصد بعدی ام؟ همسرم برایم تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید