خونسردترین مرد دنیا!

به گزارش مجله سرگرمی، مشتری رستورانی در آمریکا با خونسردی باورنکردنی خود هنگام وقوع یک سرقت خبرساز شد.

خونسردترین مرد دنیا!

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، خونسردی عجیب مشتری آمریکایی یکی از رستوران های این کشور را به تصویر کشیده است. این ویدئو نشان می دهد که نه تنها حضور دزد مسلح در این رستوران، مرد را دچار ترس و وحشت ننموده، بلکه او با خونسردی خاصی اقدام به کشیدن سیگار در مقابل دزد نموده است.

دفاع شجاعانه کارمند پمپ بنزین مقابل دزد مسلح + فیلم

این ویدئو توسط دوربین مداربسته ضبط شده است. بر اساس تصاویر ضبط شده دزد پس از ورود به داخل رستوران از همه مشتریان می خواهد به زیر جایگاه بروند. در حالی که حاضران در رستوران به دلیل ترس و وحشت بلافاصله اقدام به اجرای خواسته دزد می نمایند اما این مرد همچنان روی جایگاه خود نشسته و به چک کردن تلفن همراهش ادامه می دهد.

تصاویر ثبت شده در این ویدئو نشان می دهد در حالی که دزد با یک اسلحه در مقابل این مرد ایستاده است، این مرد بدون توجه به حضور دزد اقدام به روشن کردن سیگار می نماید. دزد که با خونسردی عجیب این مرد دچار تعجب شده است برای تسلیم این مرد کوشش بیشتری انجام نمی دهد.

این مرد که هویتش اعلام نشده در تبادل نظر با NBC News گفت : من واقعا نگران نبودم. من احساس خوبی داشتم که دزد قصد آسیب رساندن به کسی را ندارد و فقط مقداری پول برای تامین مواد می خواهد.

بنا به گزارش پلیس محلی آمریکا، دزد که هویتش هنوز تعیین نشده است، پس از خالی کردن صندوق رستوران پا به فرار گذاشت. بنا به ابن گزارش در این حادثه به هیچ کسی آسیب وارد نشد.

لازم به ذکر است؛ این اتفاق روز آدینه و در یک رستوران محلی در شهر سنت لوئیس واقع در ایالت میزوری آمریکا رخ داد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43741

به "خونسردترین مرد دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خونسردترین مرد دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید